رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سه طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران ایران

دور مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در شهر استانبول برگزار شد که ۳ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند، یک نماینده به دیدار رده بندی راه یافت.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر، دور مقدماتی مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه برگزار شد. بر این اساس در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۶ کشتی گیر حضور داشتند، رقابت‌ها به صورت دوره‌ای و در دو گروه ۳ نفره برگزار شد که سجاد عباس پور در دور اول ودرینکوف از روسیه را مغلوب کرد و با توجه به حاضر نشدن رجب از ترکیه، در دیدار دوم نیز پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پویا دادمرز نیز در همین وزن مقابل گریگوروف از بلغارستان و کلیچ از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سلیمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل نماینده‌ای از کشور ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. در پایین جدول نیز محمد نوربخش در دور نخست به مصاف آسخات محمدعلی اف از قزاقستان به پیروزی رسید اما در کشتی دوم با نتیجه ۱۰ بر ۹ مغلوب حریف ترک خود شد و با توجه به شکست این حریف، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست اوزیل از کشور ترکیه را مغلوب کرد. در همین وزن امین کاویانی نژاد مقابل دیمیتروف از بلغارستان به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دور بعد به مصاف هم رفتند که مختاری با نتیجه ۲ بر یک مقابل کاویانی نژاد به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر حریفی از کشور روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کاویانی نژاد نیز در گروه شانس مجدد به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه خواهد داد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول مقابل یونس اف از روسیه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. رسول گرمسیری نیز در دور نخست کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم مغلوب امره کوش از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روسی، گرمسیری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق امروز (شنبه) برگزار می‌شود.

همچنین مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم این رقابت‌ها نیز امروز برگزار می‌شود که مهرداد مردانی و امید آرامی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد الیاسی و محمد اسدی در وزن ۶۷ کیلوگرم، پرهام قنبری در وزن ۷۷ کیلوگرم و رامین طاهری و ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.