سوال عجیب داور از ستاره پرسپولیس!

کد خبر : ۲۶۲۷۴۷
سوال عجیب داور از ستاره پرسپولیس!

غیبت تماشاگران پرسپولیس باعث تعجب داور ازبک شده بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در حالی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم پرستاره النصر شکست خورد که استادیوم خالی آزادی بیشتر از هر زمان دیگری توی ذوق می‌زد. پرسپولیس اصلی‌ترین حامی خود را از دست داده بود و به خاطر یک اشتباه بچگانه از حضور تماشاگرانش در مهم‌ترین بازی فصل محروم شده بود.

خیلی ها معتقدند اگر پرسپولیس می‌توانست از حضور هوادارانش بهره ببرد و از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند، نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد و این تیم به النصر نمی‌باخت. قبل از اینکه داور ازبکستانی سوت شروع بازی دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر را بزند، این داور برای لحظاتی مشغول صحبت با محمدحسین کنعانی‌زادگان ستاره خط دفاعی پرسپولیس شد.

ایلگیز تانتاشف ازبک که قضاوت نسبتا خوبی هم داشت، از قبل مدافع ملی پوش پرسپولیس را می شناخت و به همین دلیل با او گرم گرفته بود. داور ازبکستانی وقتی دید ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگر است، در خصوص غیبت هواداران پرسپولیس از کنعانی‌زادگان سوال پرسید و مدافع قرمزها هم به داور بازی توضیح داد که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر اشتباه یک فرد که در ۲ سال قبل اتفاق افتاده بود، پرسپولیس را در اولین بازی که میزبان شد، محروم کرد.

نظرات بینندگان