رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

شناسایی همه عوامل حادثه تروریستی اهواز

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: همه عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه صبح‌گاه مشترک یگان‌های نمونه ارتش که صبح دوشنبه در مرکز آموزش و پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره پاسخ نیروهای مسلح به تروریست‌های حمله تروریستی روز شنبه اهواز، اظهار کرد: کسانی که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی جز همان سرنوشت صدام و صدامیان نخواهند داشت و قطعا برخورد بسیار شدید و سختی با کسانی که مسبب این حادثه هستند در آینده به عمل می آید و همین عمل آنها باعث شد که عمر منحوس‌شان را به شدت کوتاه کنند.

وی تصریح کرد: همه عوامل دیگر این حادثه شناسایی شده‌اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

جانشین فرمانده نیروی زمین در پاسخ به پرسشی درباره دستور گرفتن عوامل تروریستی اهواز از سرویس های جاسوسی غرب خاطر نشان کرد: بعد از اتمام بررسی‌های دقیق، در زمانی مناسب از سوی مسئولان سیاسی این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

نعمتی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر طرح برخی اظهارات درباره پائین بودن سطح امنیتی رژه اهواز اظهار کرد: در برگزاری مراسم‌های مختلف در سطح شهر، بخش‌های مختلف مسولیت‌هایی بر عهده دارند. این که تدابیر امنیتی دست کم گرفته شود، اینطور نیست و مسئولان مربوطه در حال بررسی هستند و قطعا اگر در داخل در جایی سستی صورت گرفته باشد، بررسی و برخورد خواهد شد. با عوامل خارجی نیز برخورد شدیدی خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.