رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

به وقت ۱۳ دی ساعت ۱:۲۰ بامداد؛ شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

بامداد جمعه، ۱۳ دی ماه، سال ۱۳۹۸، ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد، بغداد، موشک های آمریکایی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ صبح جمعه ۱۳ دی ماه ایران رنگ ماتم به خود گرفت. سردار غیورمان، حاج قاسم سلیمانی دیگر در بین ما نبود. او بامداد آن روز، زمانی که بسیاری از ما در خواب بودیم در عراق با موشک های آمریکایی به شهادت رسید.

صبح آن روز، زمانی که چشم باز کردیم، تصویری از دست او همه جا منتشر شده بود. تصویری که برای هیچکدام از ما باورپذیر نبود. تصویری که سیلی بر صورتمان زد و ما را در شوک فرو برد.

حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ ساعت ۱:۲۰ بامداد زمانی که در فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس بود به دستور ترامپ،‌رییس جمهور سابق آمریکا مورد حمله پهپادهای آمریکایی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

سردار حاج قاسم سلیمانی، سرداری که مرزهای نظامی ایران را به مدیترانه برد و پس از قرنها اقتدار نظامی را به ایران بازگرداند، دیگر در بین ما نبود.

دیدگاه سردار شهید به ایران و ایرانی ها او را در میان همه محبوب کرده است. او تفاوتی میان کم حجاب و با حجاب قائل نبود و همه را فرزند ایران می دانست. او به تنوع ها احترام می گذاشت و نگاه کلی گرا داشت.

به همین دلیل بود که مراسم تشییع او با شکوهی باورنکردنی برگزار شد و چندین میلیون نفر از مردم ایران در این مراسم حضور داشتند و هر فردی با هر عقیده ای برای سردار شهید اشک ریخت.

سه سال است که از روز شهادت حاج قاسم می گذرد و زخمی که هنوز ماندگار است و مرهمی برای آن پیدا نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.