رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

صفر تا صد مشخصات نیسان مورانو ۲۰۱۹

نیسان هفته های گذشته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از مدل فیس لیفت ۲۰۱۹ مورانو رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این خودرو را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش اینتیتر به نقل از خودرو بانک، در نمای ظاهری مورانو ۲۰۱۹ به سادگی می توان اسپرت تر شدن این خودرو را مشاهده کرد به طوری که چراغ‌های LED و جلوپنجره‌ی V شکل نیسان ظاهری اسپرت تر به خود گرفته اند. گرچه تغییرات نسبت به مدل ۲۰۱۸ خیلی گسترده نیستند اما به چراغ‌های مه شکن LED، رینگ های جدید ۱۸ و ۲۰ اینچی جدید و رنگ های جدید برای بیرون و داخل خودرو باید اشاره کرد.

در داخل کابین نیز تغییرات خیلی گسترده نیستند. مدل فول مورانو با نام پلاتینیوم از صندلی های چرمی با دوخت لوکس، تریم چوبی تیره رنگ و دوخت رنگی روی چرم صندلی ها، کنسول مرکزی و زیر آرنجی بره مند است. مدل های پایین تر مورانو مانند S، SV و SL به تریم داخلی چوبی با دو رنگ، سیستم رهیاب ماهواره ای نیسان کانکت با گرافیک نقشه سه بعدی و قابلیت نمایش ترافیک مجهز شده اند.

در بخش ایمنی نیز نیسان، مورانو ۲۰۱۹ را ارتقا داده و این خودرو را به سیستم هشدار درهای عقب، سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار خودروی پشت سر، چراغ های هوشمند و سیستم ترمز خودکار در دنده عقب مجهز کرده است.

قلب تپنده ی مورانو ۲۰۱۹ را همانند قبل یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر تشکیل می دهد که توانایی تولید ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتون متر گشتاور را دارد. مورانو همانند قبل به صورت استاندارد به گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم چهارچرخ محرک نیز مجهز است.

فروش نیسان مورانو ۲۰۱۹ از ماه آینده شروع می شود و هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.