عربستان هم اروپایی فکر می‌کند | النصر با الاهلی بازی کرد، پرسپولیس با نساجی!

کد خبر : ۲۶۵۱۴۱
عربستان هم اروپایی فکر می‌کند | النصر با الاهلی بازی کرد، پرسپولیس با نساجی!

دلیل تعطیلی بلند مدت بازی‌های لیگ برتر و برگزاری بازی‌های نصف و نیمه بازی‌های تیم ملی در فیفا دی بود که اجتناب ناپذیر است اما بخشی از این تعطیلی و بهتر است بگویین بخشی اعظمی از این تطعیلی به خاطر حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا است!

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، دلیل تعطیلی بلند مدت بازی‌های لیگ برتر و برگزاری بازی‌های نصف و نیمه بازی‌های تیم ملی در فیفا دی بود که اجتناب ناپذیر است اما بخشی از این تعطیلی و بهتر است بگویین بخشی اعظمی از این تطعیلی به خاطر حضور تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا است!

اما جالب است بدانید النصر تیمی که برای بازی با پرسپولیس به تهران سفر کرد، هم پیش از بازی با سرخپوشان در لیگ برتر عربستان بازی کرد و بعد از بازی با پرسپولیس هم در لیگ برتر عربستان به مصاف الاهلی رفت. طبیعی است در چنین شرایطی تیم النصر در وضعیت مسابقه باقی بماند و بهتر از پرسپولیس نتیجه بگیرد. جالب اینجاست پرسپولیس بعد از بازی با النصر در چارچوب یک بازی دوستانه به مصاف نساجی رفت.

واقعیت این است که تنها سازمان لیگ برتر با فوتبال حرفه ای فاصله ندارد. تیم‌های لیگ برتر هم با فوتبال حرفه ای فاصله دارند و برای حضور شایسته در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هستند اما امروز تیم‌های عربی دوست دارند تا پیش از بازی در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر به میدان بروند تا در شرایط مسابقه باقی بمانند.

نظرات بینندگان