رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

عسل را با چه چیزهایی نمی توان مصرف کرد؟

عسل یکی از طبیعی ترین خوراکی هاست که برای سلامتی بدن بسیار مفید است اما گاهی این خوراکی بسیار خوشمزه با غذاهای دیگر مصرف می‌شود که می تواند بسیار خطرناک باشد

مواد غذایی ناسازگار با عسل

به گزارش اینتیتر به نقل از خراسان، این ترکیبات و مواد غذایی اگر با عسل مصرف شود تاثیرات منفی بر سلامتی شما خواهد گذاشت.

  • عسل و روغن حیوانی
  • عسل و تربچه
  • عسل در کنار غذای غیر گیاهی ( گوشت ، مرغ و ماهی )
  • عسل و آب گرم

عسل به همراه غذاهای گوشتی و غیر گیاهی

به گفته آیورودا ، مخلوط کردن عسل و غذای غیر گیاهی برای بدن مضر است. نباید آن‌ها را با هم مخلوط کرد زیرا منجر به بروز بسیاری از مشکلات جسمی می‌شود.

عسل و آب گرم

عسل را نباید در آب گرم جوشاند زیرا برای سلامتی مضر است. به طور مثال به منظور کاهش وزن با عسل ، مردم اغلب عسل را با آب گرم مخلوط می کنند و می نوشند که این‌کار اشتباه است زیرا سطح هیدروکسی‌متیل‌فورفورال را در بدن افزایش می دهد که منجر به افزایش سطح سموم در بدن می شود. به گزارش تیتر برتر، بنابراین هرگز عسل را با آب گرم یا آب جوش مخلوط نکنید.

عسل و تربچه

این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که نباید هیچ گاه عسل و تربچه را با هم مصرف کنید زیرا منجر به ترشح سموم در بدن می شود. به خصوص اگر خواستید سالادی را به همراه عسل میل کنید ، مطمئن شوید که تربچه ای در آن وجود نداشته باشد.

عسل و روغن حیوانی

به گفته علم آیورودا ، اعتقاد بر این است که فرد می‌تواند کره را با عسل مصرف کند اما ترکیب عسل با روغن حیوانی یکی از بدترین ترکیبات غذایی است که برای سلامتی بسیار مضر است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.