علیرضا بیرانوند صاحب اولین آیفون ۱۵ در ایران شد | پز دادن علیرضا بیرانوند با آیفون ۱۵ پس از سرقت موبایلش + تصویر

کد خبر : ۲۷۱۳۶۹
علیرضا بیرانوند صاحب اولین آیفون ۱۵ در ایران شد | پز دادن علیرضا بیرانوند با آیفون ۱۵ پس از سرقت موبایلش + تصویر

چند روز پیش گوشی علیرضا بیرانوند در خیابان مورد سرقت قرار گرفت و او حالا با خرید یک آیفون 15 همه چیز را به باد فراموشی سپرد!

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرملت، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند در تابستان امسال تا مرز انتقال به استقلال رفت اما در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد. علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ دروازه بان فیکس تیم ملی بود و در جام جهانی ۲۰۲۲ هم در بازی نخست به عنوان دروازه بان اصلی به میدان رفت اما مصدوم شد. علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بیرانوند صاحب دو فرزند هستند. علیرضا بیرانوند اصالتا اهل خرم آباد است.

در روزهای گذشته به وقوع پیوستن اتفاقاتی عجیب و جنجالی سبب شد که نام علیرضا بیرانوند بار دیگر به تیتر اول رسانه های داخلی بدل شود.

چرا که در اوایل هفته او درحالیکه در خودروی خود بود مورد حمله سارقان قرار گرفت و گوشی همراه اش به سرقت رفت.

اما شاید بحث برانگیز ترین اتفاق فوتبالی هفته که باعث جنجال گسترده ای در شبکه های اجتماعی شده صحنه گل خوردن بیرانوند توسط مهاجم گل گهر سیرجان بود که توسط داور مردود اعلام شد.

هر چند پس از پایان دیدار پرسپولیس و حریف سیرجانی اغلب کارشناسان داوری گل مردود گل‌گهر را سالم دانستند و اقدام کمک داور بازی را نادرست اعلام کردند.

البته این در حالی است که برخی ادعا کرده اند که حتی دروازه بان پرسپولیس هم حرکت کمک داور بازی را اشتباه خوانده و مدعی شده که توپ بازیکن گل‌گهر از خط دروازه اش عبور کرده است.

در همین ارتباط حالا علیرضا بیرانوند دروازه بان پرحاشیه این روزهای سرخ پوشان با انتشار یک استوری از گوشی همراه تازه‌اش که به نظر می رسد یک آیفون ۱۵ باشد رونمایی کرده است‌.

موبایل

ماجرای سرقت موبایل علیرضا بیرانوند چیست؟

تلفن همراه علیرضا بیرانوند در دادمان تهران به سرقت رفت و او امروز در مورد این اتفاق صحبت کرد.

علیرضا بیرانوند در خصوص اتفاق دیروز گفت: همراه دخترم بودم و ناگهان دیدم یکی مچم را گرفته و گوشی‌ ام را می‌خواهد. بارانا (دخترم) در کنارم حضور داشت و واقعا نمی‌توانستم کاری کنم که تهدیدی برای دخترم باشد. دخترم هم حسابی ترسیده بود و بیخیال شدم.

علیرضا بیرانوند ادامه داد: مشکلی پیش نیامد و دوست عزیزمان بعد از سرقت گوشی متواری شد. من هم سریعا به کلانتری ۳۴ شهرک غرب رفتم و شکایتم را تنظیم کرد.

سارقین تلفن همراه ستاره پرسپولیس را در حالی از او ربودند که بیرانوند در ماشین خود حاضر بود.

بیرانوند پس از سرقت تلفنش در حال شکایت و در کنار مأمور نیروی انتظامی دیده شد.

نظرات بینندگان