علی دایی: الان وقت «لالا» است نه مصاحبه کردن!

کد خبر : ۲۸۷۱۵۸
علی دایی: الان وقت «لالا» است نه مصاحبه کردن!

علی دایی نهم آذر ماه سال ۱۳۸۹ پس از شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان به حکم عجیب صادرشده علیه خودش توسط کمیته انضباطی دوباره اعتراض کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در هشتم آذر ماه سال ۱۳۸۹ شکست سنگینی را مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی متحمل شد و علی دایی پس از پایان این مسابقه حرف‌های جالبی بر زبان آورد که فردای آن روز در خبرورزشی منعکس شد.

سرمربی وقت پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد ولی به حکم صادرشده توسط کمیته انضباطی که او را از صحبت کردن پیرامون اتفاقات فوتبالی منع کرده بود اشاره کرد و گفت: من به احترام رسانه‌ها و مردم این‌جا حاضر شدم اما متأسفانه نمی‌توانم در مورد فوتبال حرف بزنم! من را از صحبت کردن پیرامون فوتبال منع کرده‌اند و تا وقتی دلیل محرومیتم مشخص نشود و نگویند چرا چنین کاری را با من کرده‌اند، در مورد فوتبال صحبتی نمی‌کنم.

دایی پس از شکست سنگین پرسپولیس چیزی حدود ۸۰ دقیقه شاگردانش را داخل رختکن حبس کرد و پس از این‌که از آن‌جا خارج شد، در مواجهه با خبرنگاران و گزارشگران تلویزیونی که اصرار به گفت‌پگو با او داشتند گفت: الان دیگر وقت لالا کردن است نه مصاحبه! به منزل بروید و استراحت کنید!

نظرات بینندگان