رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فصل پنجم سریال Money Heist چه زمانی پخش می شود؟

Money Heist یا سرقت پول هم اکنون یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سرویس نتفلیکس در کل دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، مدتی از پخش فصل چهارم این سریال محبوب گذشته و مردم و طرفداران این سریال مشتاق دیدن فصل پنجم و آخر آن هستند. تاکنون هر فصل این سریال ۸ قسمت داشته که گمان می‌رود این عدد در فصل پنجم به ۱۰ قسمت برسد که می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این سری باشد.

کار ساخت فصل پنجم سریال Money Heist از تابستان سال ۲۰۲۰ شروع شده است. زمان دقیق شروع فیلم برداری در دسترس نیست اما می‌توان گفت شروع ساخت فصل پنجم این سریال پس از معرفی آن شروع شده است. از آن زمان نیز عوامل ساخت سریال مانند الکس پینا در شبکه‌های اجتماعی مواردی مربوط به شروع ساخت فصل آخر را در شبکه‌های اجتماعی را به اشتراک می‌گذاشتند.

طبق گفته برخی از رسانه‌ها و وبسایت‌ها کار فیلم برداری و ساخت فصل پنجم سریال سرقت پول در اوایل سال ۲۰۲۱ به پایان رسیده و این مجموعه در مراحل پس از تولید قرار دارد. این می‌تواند خبر خوشی برای علاقه‌مندان و طرفداران این سریال باشد چرا که می‌توانند مجموعه مورد علاقه خود را بسیار زود ببینند.

فصل چهارم سرقت پول در ۳ آوریل سال ۲۰۲۰ به روی آنتن رفت و انتظار می‌رفت تا فصل بعدی هم در سال ۲۰۲۱ در همین ماه پخش شود. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرنطینه‌های به وجود آمده، تولید این سریال برای مدتی به طور کامل متوقف شد. پس نمی‌توان انتظار داشت این مجموعه در آوریل ۲۰۲۱ عرضه شود و گفته‌ها حاکی از آن است که تاریخ پخش مجموعه سرقت پول پس از سپتامبر ۲۰۲۱ خواهد بود. پیش‌تر اما وسایت خبری مارکا در خبری اعلام کرده بود که این سریال در ما آگست پخش خواهد شد اما طبق گفته‌های اخیر می‌توانیم انتظار داشته باشیم که فصل پنجم این سریال در ماه‌های اکتبر، نوامبر و یا دسامبر (پاییز و زمستان) پخش خواهد شود.

تاکنون چهار فصل از سریال سرقت پول منتشر شده که با عرضه هر فصل، این سریال رکورد جدیدی را به ثمر می‌رساند.مجموعه Money Heist از زمان انتشارش به سرعت به یکی از محبوب‌ترین و پرتماشا شده‌ترین سریال غیرانگلیسی زبان تبدیل شد به طوری که طبق آمار ارائه شده فصل چهارم این سریال ۶۵ میلیون بار دیده شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.