فوری؛ پاسخ اسرائیل به حمله ایران مشخص شد؟

کد خبر : ۳۲۵۶۷۹
فوری؛ پاسخ اسرائیل به حمله ایران مشخص شد؟

شب گذشته ایران موشک های خود را روانه اسرائیل کرد تا اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی را تلافی کند و ضربه شصتی به آمریکا و اسرائیل نشان دهد.

اینتیتر - سحر سادات زمانی؛ نزدیک به دو هفته از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق و شهادت ۷ تن از مستشاران و فرماندهان سپاه می گذرد. ایران پس از ۱۲ روز صبر و انتظار برای پاسخ سازمان ملل و آمریکا برای محکوم کردن این اقدام سرانجام شب گذشته به مدت ۵ ساعت مواضع نظامی اسرائیل را از خاک خود مورد حمله قرار داد.

گفته می شود که بیش از ۳۰۰ پهپاد، موشک کروز و بالستیک به سمت اسرائیل از سوی ایران و نیروهای نیابتی اش در لبنان و یمن پرتاب شد.

پس از انجام حمله از سوی ایران، از امروز صبح تمامی دنیا منتظر واکنش اسرائیل هستند. در آخرین اخباری که نیویورک تایمز از پاسخ احتمالی اسرائیل به حمله ایران منتشر کرده،‌آمده است: به گفته دو مقام اسرائیلی، کابینه جنگی اسرائیل امروز بعدازظهر تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد چگونگی واکنش به حمله ایران گفتگو کند.

آنها گفتند که گزینه پاسخ احتمالی - حمله تلافی جویانه ای که برخی از اعضای کابینه پیشنهاد کرده بودند - پس از گفتگوی تلفنی نخست وزیر بنیامین نتانیاهو با بایدن در روز شنبه کنار گذاشته شد.

مقامات در مورد محتوای تماس بین رهبران توضیح بیشتری ندادند.

نظرات بینندگان