رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

فیلم کوتاه خروج ممنوع به ۳۶ کشور دنیا ارسال شد

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم کوتاه “خروج ممنوع” که از خراسان جنوبی به جشنواره بین‌المللی فیلم بولیوی راه یافته است، گفت: این فیلم تاکنون به ۳۶ کشور دنیا ارسال شده است و امسال در فستیوال فیلم کشور بولیوی پذیرفته شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، حسین علی‌پور روز شنبه افزود: این فیلم کوتاه در دومین دوره فستیوال «Black cat award» گربه سیاه آمریکای جنوبی پذیرش شد که از ۱۱ نوامبر (پایان هفته جاری) در شهر لاپاز بولیوی برگزار می‌شود.

وی که اهل شهرستان فردوس است، اظهار داشت: فیلم خروج ممنوع دارای ژانر وحشت، ترسناک و معمایی است که به نفس‌های درونی انسان از جمله لوامه و اماره اشاره دارد.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم خروج ممنوع گفت: این فیلم سال ۱۳۹۷ در باغستان فردوس تولید و در این مدت برای تدوین آماده شد که منتظر نتیجه ارسال فیلم به کشورهای دیگر نیز هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از دلایل تولید این فیلم کوتاه با توجه به اهمیت نفس درونی انسان که خیلی‌ افراد به آن اهمیت نمی‌دهند و سرمنشاء بسیاری از رفتارهای انسان بوده، پرداختن به جنبه معنوی آن است.

علی‌پور بزرگترین چالش در تهیه و تولید فیلم کوتاه را محدودیت سرمایه دانست و افزود: یک فیلمساز وقتی از لحاظ مالی حمایت شود، می‌تواند مکان، تجهیزات و امکانات خوب داشته باشد و بازیگران خوب و کافی را جذب کند.

وی گفت: در این صورت فیلمساز می‌تواند با ذهنیت بازتر نسبت به داستان فکر کند و با ترس کار را پیش نبرد در حالی که با دغدغه مالی مواجه‌ام و آنطور که دلم می‌خواهد نتوانسته‌ام کار انجام بدهم.

این فیلمساز با اشاره به بخشی از سوابق کاری خود گفت: بازی در سریال گیلوا به کارگردانی اردلان عاشوری، دریافت لوح تقدیر مقام اول بازیگری تئاتر کشوری، کسب مقام دوم استانی در زمینه کارگردان تئاتر، دریافت لوح تقدیر چند بازیگری تئاتر استانی و خیابانی و ساخت فیلم کوتاه بدون شرح که در جشنواره قرآن و عترت زاهدان جزو ۲۰ فیلم برتر شناخته و در چابهار اکران شد، بخشی از فعالیت‌ها است.

وی افزود: کارگردان و تهیه‌کنندگی ساخت یک اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای (پیک)، حضور در جشنواره قرآن و عترت، ساخت فیلم کوتاه از اشک تا اشک، ساخت مستند تلویزیونی فتح‌آباد و پخش از شبکه استانی خراسان جنوبی و شبکه شما، ساخت مستند تلویزیونی نخستین زائران نور و پخش از شبکه خاوران از دیگر فعالیت‌ها است.

علی‌پور با اشاره به اینکه مستند دُر فردوس به‌زودی از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود گفت: اکنون در حال پیش تولید فیلم تلویزیونی “لَیال” هستم که از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش و به فستیوال‌های جهانی معرفی خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین تاکنون کارگردانی چند نماهنگ تلویزیونی و کارگردانی چند تئاتر را برعهده داشته‌ام.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.