قتل خانوادگی با اسلحه شکاری

کد خبر : ۲۸۷۲۵۹
قتل خانوادگی با اسلحه شکاری

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری ۲۲ صباشهر با اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ از قتل یک نفر بر اثر تیراندازی در شهرستان اسدآباد مطلع شدند. و با مراجعه به محل موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ریمینو، سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری ۲۲ صباشهر با اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ از قتل یک نفر بر اثر تیراندازی در شهرستان اسدآباد مطلع شدند. و با مراجعه به محل موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه این موضوع به ویژه با توجه به موضوع این پرونده در دستور کار قرار گرفت، گفت: ماموران بلافاصله برای ایمن سازی صحنه، بررسی صحنه جنایت را آغاز کردند و ادوات و ادوات و کارشناسان نیز به محل اعزام شدند. در نتیجه این اقدامات مشخص شد قاتل ۴۱ ساله است که یکی از بستگان نزدیک خود را با سلاح شکاری کشته است.

فتاحی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل اسلحه شکاری، یک فشنگ جنگی در دست متهم قتل بود، گفت: با توجه به اینکه ترس از اقدام بعدی این فرد وجود داشت، ماموران اقدام به خلع سلاح کردند. قاتل با اقدامات فنی و روانی وی را دستگیر کردند. جسد نیز به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و بازجویی از وی گفت: این فرد در بازجویی های انجام شده علت قتل را مشکلات و مشکلات خانوادگی عنوان کرد و در ادامه برای متهم پرونده تشکیل شد. و این فرد برای ادامه تحقیقات به دادسرا معرفی شد.

نظرات بینندگان