رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قتل دلخراش دختر نوجوان به دست پدر و دایی بی رحمش

فرمانده انتظامی شهرستان خمین از قتل دختری ۱۶ ساله به دست پدر و دایی اش در این شهرستان خبر داد و گفت: عاملان این قتل خانوادگی، اندکی پس از ارتکاب جنایت، دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

به گزارش اینتیتر به نقل از گل کوچیک، سرهنگ “هادی افراسیابی” در تشریح این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۸:۱۴ روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان خمین، کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله در محل وقوع قتل حاضر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول، وی اظهار کرد که از مدتی پیش متوجه ارتباط دخترش با مردی غریبه در فضای مجازی شده و هنگامی که متوجه شده است که او قصد فرار از خانه را دارد، موضوع را با پدر و دایی اش در میان گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: به گفته مادر مقتول، آنها پس از پی بردن به این موضوع، بلافاصله به خانه آمده و پس از مشاجره با دخترش اقدام به ضرب و شتم او کردند تا جایی که دخترشان بیهوش و پس از تماس با نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به مرگ این دختر ۱۶ ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان خمین افزود: پس از انتقال جسد متوفی به سردخانه، با دستور مقام قضایی، متهمان بازداشت و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

به نقل از پلیس، سرهنگ افراسیابی در پایان، فرهنگ سازی درخصوص استفاده از فضای مجازی برای کاهش آسیب ها و پیامدهای آن را امری ضروری برای خانواده ها دانست و افزود: در صورت بروز هر گونه مشکلات فردی یا خانوادگی افراد می توانند با مراجعه به مراکز مشاوره و مددکاری پلیس، بصورت رایگان از خدمات روانشناسی جهت حل مشکل خود بهره مند شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.