رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قرارداد عجیب پدر با دخترش، او را راهی زندان کرد

مرد انگلیسی که دخترش را مجبور به بستن قراردادی عجیب کرده بود، روانه زندان شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد انگلیسی متعصب به تناسب اندام که حتی یکی از فرزندانش را وادار به امضاء قرادادی مبنی بر چاق نشدن کرده بود به زندان محکوم شد. این مرد ۵۶ ساله اهل ویندسور در برکشایر که هویتش اعلام نشده با حکم دادگاهی در انگلیس به جرم در معرض خطرقراردادن سلامت فرزندانش به ۳۰ ماه زندان محکوم شد.

سه فرزند این مرد، پدر خود را متهم به سخت گیری به آن‌ها در مورد حفظ تناسب اندام با پیروی از یک رژیم غذایی طاقت فرسا و همچنین وزن‌کشی‌های مرتب هفتگی کردند.

بنا به اعلام پلیس این مرد تنها دخترش را مجبور به امضاء قرارداد در سال ۲۰۱۲ کرده بود که در آن آمده بود: «من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم چاق شوم. من تمرینات زیادی را انجام خواهم داد تا مطمئن شوم که چاق نخواهم شد، حتی اگر بمیرم.»

بنا به گفته دادگاه این وضعیت موجب شده بود تا این دختر از سوء تغذیه رنج ببرد. دختر این مرد در این باره گفت: «من احساس حماقت و بی ارزش شدن می‌کردم. اعتماد به نفس خودم را از دست داده بودم و دچار اختلا در خوردن شده بودم. ما زندگی نرمال یا کودکی شادی نداشتیم.»

بنا به گفته این دختر پدرش علاوه بر رژیم غذایی و تناسب اندام آنها، همه جنبه‌های زندگی شان را از جمله دسترسی به اینترنت، تلفن همراه و کلید خانه نیز کنترل می‌کرد. این مرد طی یک دادگاه پنج روزه به سه فقره بد رفتاری با کودک و همچنین دو فقره آسیب بدنی به آن‌ها محکوم شد. طبق حکم دادگاه او باید مدت ۳۰ ماه را در زندان بگذارند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.