قرارداد عجیب چهره سرشناس فوتبال

قرارداد اسطوره فوتبال انگلیس خبرساز شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری‌آنلاین، وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد اخیرا به عنوان سرمربی تیم دی‌سی یونایتد آمریکا انتخاب شده و کار خود را در لیگ MLS آغاز کرده است. او در قرارداد خود بندی گذاشته که رسانه‌ها از آن با عنوان «بند آزادسازی کالین» یاد کرده‌اند. کالین نام همسر رونی است که علاقه داشت ستاره سابق انگلیس در کشورش باقی بماند و بر اساس این بند اگر پیشنهادی از لیگ برتر انگلیس برای رونی برسد او می‌تواند تیم آمریکایی را ترک کند.

گفته می‌شود این شرط همسر رونی بوده تا اجازه دهد او به فوتبال آمریکا برگردد. رونی بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ عضو دی‌سی یونایتد بود و سپس برای حضور در دربی‌کانتی به انگلیس برگشت. وین رونی پس از ترک دربی‌کانتی قصد داشت این تابستان را در کنار خانواده خود بگذراند اما این پیشنهاد باعث تغییر برنامه او شد.

کالین پیش از این به صراحت گفته بود در دو سالی که همسرش برای دی‌سی یونایتد بازی می‌کرد از زندگی در کشور آمریکا متنفر بوده است.

وین رونی پس از اعلام بازگشت خود به واشنگتن گفت: «زمانی که ایجنتم با من تماس گرفت و گفت پیشنهادی از دی‌سی دریافت کرده، ابتدا با همسرم صحبت کردم و او گفت که این فرصتی برای بازگشت من به عنوان مربی است و من برای آن آماده هستم.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.