رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

لندرور دیفندر با تیونینگ لوما دیزاین معرفی شد

شرکت تیونینگ خودرو لوما دیزاین کیت بدنه‌ی CLR LD را برای شاسی‌بلند لندرور دیفندر معرفی کرده است که شامل اصلاحات سیستم تعلیق و قطعات آیرودینامیکی بدنه و برخی اجزای تزئینی می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، کیت‌های بدنه Lumma Design اغلب ظریف نیستند و جدیدترین نسخه‌های آن برای لندرور دیفندر تفاوتی با بقیه ندارد. این کیت بدنه لوما CLR LD لقب گرفته و چند پنل بدنه دیفندر را تعویض کرده و قطعات لوما دیزاین را جایگزین آن‌ها می‌کند. نتیجه‌ی نهایی خودرو دیفندر با ظاهری خشن است که برای رفتن به پیست و مسیرهای آف‌رود مناسب به‌نظر می‌رسد.

لوما دیزاین تغییرات کمی در محصول جدید ایجاد می‌کند که در مجموع طراحی لندرور دیفندر را به تا حدودی تغییر می‌دهد. چشم‌گیرترین به‌روزرسانی، تنظیمات مربوط به سیستم تعلیق است. لوما دیزاین نه‌تنها بالابرنده تعلیق ۳۰ میلی‌متری را به دیفندر اضافه کرده، بلکه عرض خودرو را نیز در جلو و عقب حدود ۴۰ میلی‌متر افزایش داده است. بااین‌حال، اصلاحات تعلیق فقط دو مورد از موارد به‌روزرسانی شده هستند. لوما دیزاین تعداد دیگری از قسمت‌های بدنه مانند جلوپنجره، اسپلیتر جلو و افزودنی‌های روی کاپوت را با قطعات فیبر کربنی تعویض می‌کند.

سایر به‌روزرسانی‌های جدید بخش بیرونی خودرو شامل قطعات تزئینی سقف همراه‌با دو نورافکن، طرح جدید سینی زیر عقب و رینگ‌‌های تازه می‌شود. در قسمت جلو نیز دریچه‌های ورودی وجود دارد که به حرکت بهتر جریان هوا کمک می‌کند. لوما دیزاین کیت CLR LD را با رینگ‌های ۱۹ تا ۲۳ اینچی با امکان انتخاب لاستیک‌های مختلف ارائه می‌دهد. این شرکت تیونینگ خودرو همچنین مجموعه عملکردی فاصله‌گذار خود را اضافه می‌کند. در داخل خودرو مجموعه پدال آلومینیومی سه‌تکه، کفپوش با برند لوما، کفپوش صندوق عقب برند لوما و فضای داخل کابین کاملا چرمی لوما وجود دارد. غیر از اضافه شدن سیستم اگزوز اسپرت این شرکت، هیچ پیشرفت قابل توجهی در عملکرد وجود ندارد.

مسئولان لوما دیزاین می‌گویند این کیت مناسب مدل جدید بالارده دیفندر مجهز به پیشرانه ۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر است که هم‌اکنون در لندرور تولید می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ۶۱۷ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. بااین‌حال، وقتی پیشرانه در لندرور دیفندر مورد استفاده قرار می‌گیرد، انتظار قدرت کمتری از آن می‌رود. لوما دیزاین این کیت بدنه را پیش‌نمایش برنامه جدید تیونینگ خود برای لندرور دیفندر می‌نامد، بنابراین برخی از اجزا و قطعات ممکن است قبل از شروع تولید تغییر کنند. در هر صورت، کیت بدنه‌ی نمایش داده شده در این تصاویر چشم‌گیر و خشن است و امیدواریم خیلی تغییر نکند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.