رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ماجرای ربایش دکتر فرهود، پدر علم ژنتیک ایران از زبان رییس پلیس پایتخت

در اوایل هفته بود که خبری درباره ربایش دکتر فرهود، پدر علم ژنتیک ایران منتشر شد. رییس پلیس پایتخت در این خصوص توضیحاتی ارائه داده است.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ روز هشتم آبان دکتر فرهود، پدر علم ژنتیک ایران در محل کار خود حاضر نشد و خبری درباره مفقود شدن او منتشر شد.

دکتر فرهود پس از ۴۸ ساعت به محل کار خود بازگشت و درباره این اتفاق به ایسنا گفت: روز یکشنبه، ۸ آبان‌ماه ساعت ۵:۵۵، در حال خروج از خانه بودم. دو نفر که لباس مشکی بر تن داشتند و مانند ماموران بودند، بسیار گرم با من سلام‌ و علیک کردند و سوار خودروی من شدند. سپس من را به مکانی بردند و سوار خودرو دیگری کردند.

او ادامه داد: حدود ۲۶ ساعت در خدمتشان بودم. آنها با احترام بسیار سوال و جواب کردند. من تا لحظه آخر نمی‌دانستم که این ماجرا ختم به خیر می‌شود. آنها می‌خواستند بدانند که آیا با کسی در ارتباط هستم یا ایرادهایی که مطرح می‌کنم، ایراد معلمی است. شاید تصور می‌کردند که از جایی الهام گرفته‌ام.

دکتر فرهود گفت: آنها متوجه موضوع شدند و ناهار مفصلی مهیا کردند اما من نخوردم. من سرباز وطن هستم و در سلامت کامل به‌ سر می‌برم.

فارس نیز به نقل از پلیس تهران در رابطه با این موضوع نوشت: در پی مراجعه خانواده دکتر فرهود به پلیس آگاهی پایتخت و اعلام بی خبری از موقعیت وی ، موضوع در دستور کار اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت که ساعاتی پس از اعلام این موضوع و شروع تحقیقات پیرامون ماجرا، نامبرده به خانه مراجعت می کند. گفتنی است دکتر فرهود ۸۵ ساله پدر ژنتیک کشور در حال حاضر در صحت و سلامت بسر می برد.

امروز نیز سردار رحیمی در حضور خبرنگاران با اشاره به ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک ایران، گفت: وی پس از ۴۸ ساعت به مطب خود برگشت اما ما با پیگیری خود عوامل این ربایش که طلب هشت میلیارد تومان پول از وی کرده بودند را دستگیر کردیم. رییس پلیس پایتخت این را هم گفت: با افرادی که امنیت جامعه را به خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.