مدارس کدام استانها فردا ۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شدند؟

کد خبر : ۱۸۵۵۸۶
مدارس کدام استانها فردا ۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شدند؟

در این خبر بخوانید: مدارس کدام استانها فردا ۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شدند؟

اینتیتر - سحر سادات زمانی؛ سرما و آلودگی هوا در روزهای گذشته باعث تعطیلی مدارس در برخی از استانها شده است. در ادامه لیست شهرهایی که فردا ۲ بهمن ۱۴۰۱ مدارسشان تعطیل است را مشاهده می کنید.

مدارس کدام استانها فردا ۲ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شدند؟

بیرجند: تمامی کلاس‌های مدارس ابتدایی، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های این شهرستان از اول تا سوم بهمن ماه به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

استان اصفهان: مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱ و ۲ بهمن ماه غیرحضوری اعلام شد. مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه: مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از تاخیر ۲ ساعته در فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس هشت شهرستان کرمانشاه، هرسین، صحنه، پاوه، روانسر، جوانرود، اسلام آباد غرب و دالاهو و تعطیلی مدارس ۳ شهرستان کنگاور و سنقر و کلیایی به دلیل سرمای هوا در روز یکشنبه دوم بهمن ماه خبر داد.

استان قزوین: با مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین مدارس آبیک، البرز و قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شدند.

استان تهران: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، روز یکشنبه دوم بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و فعالیت آموزشی کلیه مدارس و دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

استان البرز: بر اساس مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز، مدارس، دانشگاه‌ها و کلیه آموزشگاه‌های خصوصی و دولتی البرز فردا دوم بهمن غیرحضوری شد.

استان همدان: روابط عمومی آموزش و پرورش همدان: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در برخی شهرها و مناطق استان در نوبت صبح به علت سرما و مدیریت مصرف گاز فردا یکشنبه دوم بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است.

نظرات بینندگان