مدرک زبان دولینگو چه مزیت هایی دارد؟

کد خبر : ۲۸۶۷۳۷
مدرک زبان دولینگو چه مزیت هایی دارد؟

در روزهای اولیه استفاده از گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های معتبر نسبتا کمی برای یادگیری زبان های دیگر وجود داشت.

در روزهای اولیه استفاده از گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های معتبر نسبتا کمی برای یادگیری زبان های دیگر وجود داشت. اگر در گذشته به دنبال برنامه ‌های مشابه ای می‌ گشتید، تقریباً مطمئناً با Duolingo روبرو می شدید. در سال ۲۰۱۸، همین شرکت آزمون زبان انگلیسی را راه اندازی کرد.

چندین عامل باعث می شود که آزمون دولینگو تقریبا بهتر از آیلتس و تافل باشد. مهمترین مزیت این آزمون این است که می توان آن را بدون نیاز به ترک خانه یا رانندگی به محل امتحان انجام داد.

زبان

در نتیجه، بسیاری از کالج‌ ها نتایج آزمون دولینگو Duolingo را برای پذیرش دانشجویان خارجی می‌ پذیرند، و در بین متقاضیان تحصیل در خارج از کشور نسبت به آیلتس و تافل، طرفدارانش افزایش یافته است.

بیش از هزار کالج در سراسر جهان، از جمله دانشکده پزشکی هاروارد، Duolingo را می پذیرند. صدها مؤسسه در ایالات متحده و دانشگاه های اصلی در آسیا، آمریکای جنوبی، اروپا، بریتانیا، کانادا، استرالیا و نیوزلند این آزمون را می پذیرند.
در این مقاله با بررسی ویژگی ها و مزایای آزمون دولینگو به این تست می پردازیم.

آزمون انگلیسی دولینگو Duolingo چیست؟

آزمون دولینگو Duolingo (DET) یک آزمون مهارت انگلیسی مبتنی بر کامپیوتر برای دانشجویان بین المللی است. در مقایسه با سایر آزمون های مهارت زبان انگلیسی، سریع، ساده و مقرون به صرفه است. این یک آزمون مهارت مدرن انگلیسی است که برای کمک به دانشجویان و موسسات خارج از کشور طراحی شده است.

می‌توانید با استفاده از رایانه و وب‌کم از خانه خود در امتحان شرکت کنید. نیازی به گرفتن وقت یا مراجعه به مرکز تست نیست.

از آنجایی که تست انگلیسی Duolingo سریع و راحت است، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. Duolingo به عنوان یک شرط لازم برای پذیرش در چندین مدرسه بین المللی پذیرفته شده است.

چرا شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo را انتخاب کنید؟

دلایل قانع کننده مختلفی وجود دارد که باید برای شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

در هر زمان و مکانی می توانید در آزمون شرکت کنید

یکی از مهمترین مزایای شرکت در آزمون انگلیسی دولینگو این است که شما مجبور نیستید به یک مرکز تست مراجعه کنید. اگر محیط تست مناسب وجود داشته باشد، ممکن است از هر جایی گرفته شود.

قبل از ثبت نام در آزمون، می توانید روز و ساعتی را که می خواهید در آن شرکت کنید انتخاب کنید. می توانید هر زمان که برای شما مناسب باشد، امتحان را برنامه ریزی کنید.

کاربر پسند بودن

استفاده از آزمون دولینگو ساده است. شما می توانید به سادگی در آزمون ثبت نام کنید و هزینه آن را پرداخت کنید.
هنگامی که برای شرکت در آزمون ثبت نام کردید، قبل از اینکه بتوانید در آزمون شرکت کنید، دستورالعمل ها و مقدمه ای برای آزمون به شما داده می شود. رابط کاربری تست کاربرپسند است و هر قسمت به خوبی برچسب گذاری شده است.

مقرون به صرفه بودن

هزینه آزمون ۴۹ دلار است. نه تنها در هزینه امتحان صرفه جویی می کنید، بلکه در هزینه رفت و آمد به مرکز نیز صرفه جویی خواهید کرد. شما می توانید در چندین آزمون Duolingo با قیمت یک آزمون آیلتس یا تافل شرکت کنید.

بدون پرداخت هزینه اضافی، نتایج Duolingo ممکن است به تعداد نامحدودی مؤسسه ارسال شود. شما فقط می توانید نتایج تافل خود را به چهار کالج به صورت رایگان ارسال کنید و فقط می توانید نمرات آیلتس خود را به پنج محل ارسال نمایید. پس از آن برای هر دانشگاه متوالی تقریباً ۲۰ دلار هزینه دار. دولینگو در تمام این هزینه ها صرفه جویی می کند. ظرف ۴۸ ساعت، نتایج در دسترس هستند.

هر روزه موسسات بیشتری دولینگو را می پذیرند

یکی از مزایای اصلی استفاده از آزمون دولینگو این است که هزاران نفر از برجسته‌ترین موسسات ایالات متحده نمرات آزمون Duolingo را با توجه به مشکل COVID-19 می پذیرند.

اخیراً دانشکده پزشکی هاروارد اعلام کرد که نتایج آزمون Duolingo را از دانشجویان خارج از کشور می پذیرد. نتایج این آزمون کافی خواهد بود و دانش آموزان نیازی به شرکت در آیلتس یا تافل اضافی ندارند.

به طور کلی، نمرات آزمون انگلیسی Duolingo توسط بیش از ۱۱۰۰ دانشگاه در سراسر جهان تایید شده است و در حال رشد است.

برخی از کالج هایی که نتایج آزمون زبان انگلیسی Duolingo را برای برنامه های تحصیلات تکمیلی می پذیرند عبارتند از:

دانشگاه هاروارد
دانشگاه استنفورد
دانشگاه واشنگتن
کالج بازرگانی کمپین اوربانا دانشگاه ایلینویز
مدرسه کسب و کار NYU Stern
دانشکده مدیریت جانسون دانشگاه کرنل
دانشگاه ییل
دانشگاه تورنتو
دانشگاه مک گیل
دانشگاه بریتیش کلمبیا
دانشگاه مونترال
دانشگاه آلبرتا
دانشگاه واترلو
دانشگاه غرب
دانشگاه کلگری
دانشگاه کاردیف
دانشگاه Ritsumeikan آسیا و اقیانوسیه
پردیس دانشگاه تمپل ژاپن
دانشگاه آیزو

سخن آخر

آزمون انگلیسی Duolingo روشی کاربردی تر، در دسترس تر و مقرون به صرفه تر برای سنجش توانایی های انگلیسی شما است. هزاران موسسه در سراسر جهان آن را می پذیرند.

علاوه بر این، آزمون انگلیسی Duolingo شامل یک مصاحبه ویدیویی و نمونه نوشتن و همچنین نمره مهارت است تا بتوانید شخصیت و همچنین مهارت های انگلیسی خود را به رخ بکشید.

نظرات بینندگان