مدیرعامل استقلال: حق ندارید به پرسپولیس کاپ قهرمانی بدهید!

کد خبر : ۲۵۷۶۳۳
مدیرعامل استقلال: حق ندارید به پرسپولیس کاپ قهرمانی بدهید!

ماجرای اختلاف نظر استقلال و پرسپولیس بر سر سوپرجام سال ۹۷ سر و صدای بسیار زیادی به راه انداخت.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، ۵ سال قبل قرار بود استقلال و پرسپولیس در روز ۳۱ تیرماه سال ۹۷ برگزارکننده دیدار سوپرجام باشگاه‌های کشورمان تحت عنوان قهرمان جام حذفی و لیگ برتر باشند اما وینفرد شفر سرمربی آلمانی وقت استقلال با این درخواست مخالفت کرد و مدعی شد تیمش هنوز به مرز آمادگی نرسیده است به همین خاطر باید تاریخ برگزاری سوپرجام عوض شود. فدراسیون فوتبال زیر بار این قضیه نرفت و کمیته انضباطی و استیناف حکم به برتری سه بر صفر پرسپولیس در مسابقه سوپر جام دادند.

استقلالی‌ها که از این قضیه به‌شدت عصبانی بودند، مدعی شدند کار را از طریق دادگاه عالی ورزش جلو می‌برند. در همین راستا امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال روز هفدهم شهریور سال ۹۷ پس از این‌که کمیته استیناف هم رای کمیته انضباطی را تایید کرد، در گفت‌وگو با خبرورزشی با صراحت گفت اهدای جام به پرسپولیس غیرقانونی است چون آن‌ها می‌خواهند از طریق دادگاه عالی ورزش قضیه را دنبال کنند.

قرار بود پرسپولیس با نساجی بازی کند و پرسپولیسی‌ها مدعی بودند باید سوپرکاپ قبل از این بازی به آن‌ها اهدا شود اما امیرحسین فتحی قاطعانه این حرکت را غیرقانونی می‌دانست. در نهایت این شکایت چند ماه به طول انجامید اما دادگاه عالی ورزش هم حکم صادرشده توسط کمیته انضباطی و استیناف را تایید کرد و با صراحت گفت پرسپولیس قهرمان سوپرجام ایران در سال ۲۰۱۸ است.

نظرات بینندگان