مدیر ارشد اجرایی تریبون: استقبال از نمایشگاه الکامپ پایین تر از حد انتظار بود

مینا ملکی، مدیر ارشد اجرایی پلتفرم تریبون در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ اظهار داشت: با چندین رسانه تخصصی آشنا شدیم و نشست هایی با آنها داشتیم و امیدواریم که بعد از نمایشگاه همکاری خودمان را با این رسانه ها گسترده تر کنیم.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ مینا ملکی، مدیر ارشد اجرایی پلتفرم تریبون در گفتگویی اختصاصی با این تیتر در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ درباره این نمایشگاه اظهار داشت: استقبال مخاطبان در روز اول نمایشگاه امسال بسیار پایین تر از سطح انتظار بود. فکر می کردیم نمایشگاه این دوره با توجه به اینکه بعد از چند سال وقفه برگزار شد با استقبال بیشتری مواجه شود. در روزهای دوم و سوم کمی شرایط بهتر شد و شاهد استقبال بیشتری از سوی مردم بودیم. همچنین با توجه به اینکه تا پنجشنبه نمایشگاه تمدید شد امیدواریم در روز آخر هم شاهد شلوغی نمایشگاه باشیم.

مدیر ارشد اجرایی تریبون درباره فرصت های همکاری که در این نمایشگاه رقم خورد اظهار داشت: با چندین رسانه تخصصی آشنا شدیم و نشست هایی با آنها داشتیم و امیدواریم که بعد از نمایشگاه همکاری خودمان را با این رسانه ها گسترده تر کنیم.

ملکی ادامه داد: با توجه به رویداد آوای درنا که اخیرا برگزار کردیم، در این نمایشگاه نیز سعی کردیم مخاطبان و بازدیدکنندگان را با حوزه روابط عمومی آنلاین و خدماتی که تریبون می تواند برای کسب و کارشان ارائه دهد، آشنا کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.