رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مرسدس AMG GT چهاردر کوپه مدل ۲۰۲۲ معرفی شد

مرسدس AMG GT چهاردر کوپه مدل ۲۰۲۲ با رنگ‌های جدید و تغییراتی در داخل و خارج کابین برای مشتریان معرفی شد و تا پایان پاییز سال جاری راهی بازار خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، شاید در نگاه اول خودرویی که مشاهده می‌کنید آشنا نباشد؛ اما این مرسدس AMG GT چهاردر کوپه مدل ۲۰۲۲ است. به گزارش موتوروان، خودروساز آلمانی سدان اسپرت خود را برای سال آینده به‌روزرسانی و تغییرات جزئی در طراحی خارجی و چیدمان داخلی آن ایجاد کرد؛ به‌علاوه مرسدس بنز نسخه جدید و انحصاری Manufaktur را به همراه گزینه‌های بیشتر رنگ بدنه به این خودرو اضافه کرد.

نسخه انحصاری Manufaktur اولین بار برای GT چهاردر کوپه عرضه و اولین بار در ایالات متحده در مدل GT ۵۳ ظاهر می‌شود. در نمای بیرونی زیبای مدل از رنگ قرمز متالیک به همراه پکیج بیرونی کروم نقره‌‌ای و رینگ‌های ۲۱ اینچی AMG مخصوص این تیپ استفاده شده است. در فضای داخل کابین از چرم اختصاصی ناپا با نام Neva Grey و تزئینات چوبی و غربیلک فرمان جدید AMG Performance استفاده می‌شود.

تمام نسخه‌های GT چهاردر ۲۰۲۲ دارای فرمان جدید AMG Performance با طراحی دوپره در بالا، صفحه تنظیم حالت رانندگی و دکمه‌های کاملا یکپارچه هستند. خریداران می‌توانند چرم ناپا معمولی یا چرم جیر Dinamica ناپا را برای غربیلک فرمان انتخاب کنند و قابلیت گرمایش در انواع مدل‌های مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر وجود دارد و در مدل‌های V8 به عنوان گزینه‌ی استاندارد موجود است.

بقیه بخش‌های کابین شامل گزینه‌های چرم متنوع در رنگ‌های سفید، آبی، قرمز، قهوه‌ای و خاکستری می‌شود. خریداران همچنین می‌توانند از گزینه انحصاری چرم ناپا با رنگ مروارید خاکستری تیتانیوم با دوخت متضاد زرد یا چرم ناپا انحصاری با رنگ قهوه‌ای و دوخت الماس سیاه بهره‌مند شوند. برای اولین بار، GT چهاردر اکنون پیکربندی پنج صندلی با نیمکت عقب اختیاری ارائه می‌دهد.

مدل‌های ۴۳ و ۵۳ همانند گذشته از پیشرانه‌های ۳ لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر خطی با EQ Boost استفاده می‌کنند که به ترتیب ۳۶۲ و ۴۲۹ اسب بخار قدرت دارند. مدل GT ۴۳ در ۴٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت و GT ۵۳ در ۴٫۴ ثانیه به این سرعت می‌رسد. مرسدس بنز در آینده نزدیک اطلاعات مربوط به پیشرانه مدل‌های ۶۳ و ۶۳ S مجهز به پیشرانه V8 را منتشر خواهد کرد.

آنچه درباره‌ی مدل V8 آینده می‌دانیم این است که به سیستم تعلیق تطبیقی ​​کاملاً اصلاح‌شده مجهز خواهد شد. سیستم کنترل سواری AMG Ride Control Plus به‌روزشده اکنون از دو سوپاپ محدودکننده فشار برای کنترل تنظیمات تعلیق بادی چندمحفظه‌ای استفاده می‌کند. یکی از سوپاپ‌ها میرایی حالت برگشت را مدیریت می‌کند و دیگری میرایی فشرده‌سازی را تحت کنترل دارد. مسئولان مرسدس بنز می‌گویند سیستم تعلیق جدید باعث می‌شود GT چهاردر در حالت Comfort سواری بهتر و در حالت Sport و Sport Plus عملکرد بهتری داشته باشد.

خانواده جدید مرسدس AMG GT چهاردر اواخر پاییز سال جاری به نمایندگی‌های فروش وارد خواهد شد. این شرکت هنوز جزئیات قیمت‌گذاری را منتشر نکرده است؛ اما انتظار می‌رود قیمت تمام مدل‌ها افزایش یابد. قیمت مدل فعلی مرسدس AMG GT چهاردر از ۸۹,۹۰۰ دلار برای مدل پایه ۴۳ شروع می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.