رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مرگ زن جوان پس از جراحی زیبایی

زنی جوان بعد از جراحی زیبایی لیپوساکشن جانش را از دست داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از همشهری، ساعت ۲۱یکشنبه گزارش مرگ زنی جوان به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانی در یکی از کلینیک‌های زیبایی حوالی شمال غرب تهران بستری و تحت عمل جراحی شکم قرار گرفته بود.

زن جوان بعد از جراحی از اتاق عمل خارج شده و پزشکان عمل وی را رضایت‌بخش اعلام کردند. اما ساعتی بعد حال زن جوان بد شده و قلبش از تپش ایستاده بود.

پرستاری که همراه وی بود در تحقیقات گفت: زن جوان ساکن شهرستان بود و روز حادثه برای انجام عمل جراحی شکم و لیپوساکشن در یکی از کلینیک‌های تهران راهی پایتخت شده بود.

وی مرا استخدام کرده بود تا همراه وی به کلینیک بروم و کارهایش را انجام بدهم. چون تنها بود و کسی همراهش نبود. او ادامه داد: وی به اتاق جراحی رفت و تحت عمل قرار گرفت.

ساعتی بعد از اتاق عمل خارج شد و از پزشکان شنیدم که عمل موفقیت‌آمیز و رضایت‌بخش بوده است. او یک بطری همراهش بودکه پس از جراحی، محتویات آن را سر کشید و گفت مسکن است تا دردش را تسکین بدهد.

بعد از خوردن محتویات بطری ناگهان حالش بد شد. آنطور که از خانواده‌اش شنیدم زن جوان سابقه بیماری نداشته است. در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.

از سوی دیگر وی دستور بررسی‌های بیشتر، انجام تحقیق از پزشکان و بررسی محتویات بطری که پرستار مدعی بود متوفی از آن خورده است را صادر کرد تا اسرار مرگ زن جوان فاش شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.