رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مرگ یک پرستار بر اثر ویروس کرونا با علامت خستگی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر یک از مبتلایان به کووید ۱۹ که فوت می‌کنند با الگوی خاصی فوت می‌کند، هفته گذشته یک پرستار با علامت خستگی بعد از کووید ۱۹ فوت کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، سعید نمکی روز دوشنبه در نشست کمیته علمی درمان ویروس کرونادر بیمارستان قلب شهید رجایی افزود: به طور مستمر با یافته‌های جدیدی درباره کرونا و بیماری ویروس کرونامواجه هستیم به عنوان مثال چهار روز پیش یک پرستار در هرمزگان فوت کرد. تنها علامت او خستگی بود و معلوم شد که تست ویروس کرونااو مثبت شده است.

وی گفت: یافته‌های زیادی درباره علایم ویروس کرونا و علت فوت این بیماری به دست آمده است، اما هنوز برای قضاوت نهایی و اسم گذاشتن روی علایم این بیماری زود است.

وزیر بهداشت افزود: بیماری کووید یک بیماری شتر گاو پلنگ است که هم گاز می‌گیرد هم لگد می‌زند و باید خودمان را برای شرایط سخت‌تر و متفاوت آماده کنیم.

نمکی ادامه داد: باید وضعیت مبتلایان و فوتی‌های بیماری ویروس کرونا مرحله به مرحله بررسی شود. من تردید ندارم هر یک از فوتی‌های این بیماری با الگو و تابلوی خاص خودش فوت می‌کند و همه بیماران با یک الگوی مشترک از بین نمی‌روند.

وزیر بهداشت گفت: باید از منظر‌های مختلف به بیماری ویروس کرونا نگاه کنیم، از متخصصان رشته‌های مختلف نظرخواهی کنیم و همکاری‌های بین بخشی را تقویت کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.