رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مشکلات تیم‌ملی از زبان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید شرایط آب و هوایی امارات کار را برای تیمش سخت کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، دراگان اسکوچیچ درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی برابر امارات اظهار کرد: بازی‌های اول در هر اردو بسیار مهم است چون بازیکنان با شرایط متفاوتی به اردو می‌رسند. در اردو قبلی هم همین شرایط بود و بازیکنان لژیونر فقط دو روز قبل از بازی به جمع ما اضافه شدند. نکته مهم این است که بازیکنان لژیونر در شرایط مسابقه قرار دارند و اما بازیکنان داخلی چنین شرایطی ندارند.

وی افزود: مشکل بعدی ما این است که ساعت خواب بازیکنان به هم می‌ریزد چون بازیکنان از کشورهای مختلف به امارات می‌آیند. شرایط آب و هوایی هم اینجا خوب نیست اما اینها بهانه‌ای برای ما نیست.

او همچینین ادامه داد: همه چیز در شرایط ایده‌آل است اما شرایط آب و هوایی خوب نیست. با این حال هرکاری از دست ما بر می‌آید انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین تصریح کرد: این اتفاق خوبی است که به ما اعتماد دارند و همیشه به بازیکنان می‌گویم شما نماینده یک کشور هستید.

وی درباره لیست تیم ملی هم گفت: همه چیز تحت کنترل است و باید لیست هم تغییر می‌کرد. همه کسانی که در لیست نیستند این شانس را دارند در اردوهای بعدی به جمع ما اضافه شوند.

او درباره وضعیت تیم ملی امارات هم گفت: آنها دو بازیکن برزیلی‌ اصل دارند که در ترکیب تیمشان از آنها استفاده می‌کنند. با این حال ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم و به تیم خودمان فکر می‌کنیم. تمرکز ما الان برای بازی اول است و بعد از آن به بازی برابر کره فکر می‌کنیم. ما بازی‌های قبلی را بردیم اما در فوتبال حافظه وجود ندارد و باید به بازی آینده فکر کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.