معرفی سریال استارت آپ + خلاصه و معرفی بازیگران این سریال

کد خبر : ۱۷۸۴۲۵
معرفی سریال استارت آپ + خلاصه و معرفی بازیگران این سریال

اگر انگیزتون رو را از دست دادین و دیگه تحمل ناامیدی و شکست رو ندارین، سریال استارت آپ میتونه شما رو دوباره سرپا کنه.

اینتیتر - مینا کرمی؛ ناامیدی بخش مهمی از مسیر رسیدن به هدفه. جایی که همه از شما دست کشیدن حتی نزدیک ترین دوستان و خانوادتون و دیگه کسی برای حرف هاتون چندان ارزشی قائل نیست و کار های شما رو پوچ و بی هدف میدونه.

بیشتر بخوانید:

درست زمانی که دیگه برای خریدن و پخت یه غذای ساده هم پولی ندارین، دو راه بیشتر نمی مونه؛ تسلیم شدن یا ادامه دادن. دوراهی مهمی توی زندگی که سرنوشت های زیادی رو تغییر داده. کسانی رو خوشبخت و کسانی رو در چاهی عمیق انداخته. تصمیم سختیه. این درست همون نقطه عطفیه که سریال استارت آپ دست روی اون گذاشته.

داستان سریال استارت آپ چیه؟

این فیلم حول زندگی دختری به نام سئو دال می میگرده. دختر نوجوونی که پس از جدایی پدر و مادرش از هم، شروع به دریافت نامه هایی از پسری ناشناس می کنه. که پس از مدتی تبدیل به عشق اول دوران نوجوونیش میشه. دال می دختری پر تلاش و مهربونه و از همون سن کم رویای راه اندازی کسب و کار خودش رو داره. اما حالا که در اوج دوران جوونی هستش، هنوز به این هدف نرسیده و توی این مسیر پر فراز و نشیب درگیر روابط عاشقانه ای با عشق اولش و کسی که ادعا میکنه عشق اولشه، میشه.

سریال استارت آپ

چرا استارت آپ رو باید ببینیم؟

این سریال جزو دسته سریال های انگیزشیه. استارت آپ روند رشد جوون هایی رو نشون میده که هر کدوم با وجود داشتن نقاط قوت به خاطر نداشتن پول کافی و پارتی، درجا زدن و حالا که بر سر این دوراهی بزرگ هستن استارت آپ شروع به کار میکنه. حالا اینکه نه تنها سئو دال می بلکه تمامی افراد در حال تلاش و مواجه با چالش های متعدد در کسب و کار هاشون هستن.

سریال استارتاپ وجوه مختلف یک کسب و کار، سختی ها، شکست ها و موفقیت ها، نقطه ضعف ها و قوت ها و نحوه ی مواجهه یک تیم استارتاپی بدون تجربه با اون رو به نمایش گذاشته.

بین تمام تلخی ها حتی شیرینی شکست رو فراموش نکرده و تلاش کرده تا این نکته رو به بینندگان گوشزد کنه که نابرده رنج گنج میسر نمیشه و زندگی بدون سختی بی معنیه.

استارتاپ به ما یاد میده نقطه ضعف هامون رو بپذیریم. تلاش کنیم تا اون ها را برطرف کنیم و به خودمون مغرور نشیم. این سریال به ما یاد میده شخصیت خودمون رو قبول کنیم و به جای تلاش برای کس دیگه ای بودن، کار و استعداد خودمون رو پیش بگیریم و ثابت میکنه این کار باعث میشه فایده ی بیشتری برای تیم داشته باشیم.

استارت آپ بارها در قسمت های مختلفش به ما یادآوری میکنه که به جای سنگ اندازی روی کار دیگران، روی خودمون و پیشرفت خودمون تمرکز کنیم و نذاریم حرف های دیگران مانع ما بشه.

سریال استارت آپ

شاید با دیدن موفقیت ها توی این سریال ترغیب بشین کسب و کار خودتون رو راه بندازید. خیلی ها مثل شما این تصور رو می کنن چرا که استارتاپ میتونه سکوی پرشی برای انگیزه ی شما باشه اما فراموش نکنین شکست ها و سختی ها بخش جدا نشدنی از مسیر حرکت به سمت هدف هستن و ممکنه هرازگاهی توی دوراهی تسلیم شدن و ادامه دادن قرار بگیرین و این تصمیم شماست که با زندگی خودتون چی کار میکنین.

پس اگر انگیزتون را از دست دادین استارتاپ را از دست ندید.

اسم بازیگرای سریال استارت آپ چیه؟

سوزی، نام جو هیوک، کیم سون هو و کانگ هانا از بازیگرهای این سریال هستن. سریال استارت آپ یه مجموعهٔ تلویزیونی برای کره جنوبیه که سال ۲۰۲۰ منتشر شده. امیدواریم از تماشا این سریال لذت ببرین

نظرات بینندگان