معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

در این مطلب کمی درباره رپورتاژ آگهی و مزایای آن برای کسب و کارهای اینترنتی می گوییم و چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق در این تیتر را به همراه ویژگی های منحصر به فردشان معرفی می کنیم. مطلب پیش رو به شما کمک می کند تا هوشمندانه برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام کنید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ همانطور که میدانید سبک کسب و کارها در سالهای اخیر با تغییرات بسیاری همراه بوده است. دسترسی آسان به اینترنت، افزایش وب سایت ها و همه گیری شبکه های اجتماعی از عواملی هستند که زمینه این تغییرات را برای مشاغل به وجود آوردند.

علاوه بر این پاندمی کرونا نیز به این تغییرات سرعت بالایی بخشیده است و بسیاری از کسب و کارها برای اینکه به حیات خود ادامه دهند، وارد پلتفرم های مجازی شده اند و امر برندینگ و فروش را در این مسیر به صورت جدی دنبال می کنند. اما نکته قابل توجه اینجاست که تبلیغات و برندینگ در فضای مجازی مانند فضای حقیقی، دردسرهای خودش را دارد و باید قبل از اقدام، دانش لازم را در این زمینه را کسب کرد.

در اینترنت و فضای مجازی نیز انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد. به عنوان مثال تبلیغات بنری که در داخل شهرها مشاهد می کنید را می توان به فضای وب سایت ها آورد یا رپورتاژ آگهی هایی که در رادیو و تلویزیون برای تبلیغ محصولی خوانده می شوند را نیز میتوان در همین وب سایت ها منتشر کرد.

در این مطلب تمرکز ما بر روی نشر رپورتاژ آگهی در وب سایت های اینترنتی است و سعی خواهیم کرد در این زمینه دانش لازم را در اختیار شما صاحبان کسب و کار عزیز قرار دهیم تا هوشمندانه اقدام به خرید رپورتاژ آگهی برای تبلیغ محصولات خود کنید. قبل از هر چیزی نیاز است تا کمی درباره رپورتاژ آگهی و اهمیت آن برایتان بگوییم و بعد از آن به معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق در این تیتر می پردازیم و از ویژگی های این رپورتاژها خواهیم گفت.

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

رپورتاژ آگهی چگونه نوشته می شود؟

رپورتاژ آگهی متنی است که محصولات شما را به صورت غیر مستقیم و با ارائه اطلاعات و آموزش هایی در خصوص آن محصول تبلیغ می کند. غیر مستقیم بودن تبلیغات از نکات مهم رپورتاژ آگهی است. زیرا با ارائه اطلاعات دقیق و درست در خصوص محصولات که به دور از هر گونه شعارهای تبلیغاتی است، اعتماد مخاطبان نسبت به آن محصول جلب می شود و احتمال اینکه از شما خرید کنند، بالاتر می رود.

از طرفی در رپورتاژ آگهی مخاطبان از طریق لینک هایی که در مطب وجود دارد می توانند وارد وب سایت اینترنتی شما شده و با تمامی محصولاتتان آشنا شوند. در ادامه بیشتر از مزایای رپورتاژ آگهی و اهمیت آن برای موتورهای جستجو خواهیم گفت.

چرا رپورتاژ آگهی مهم است؟

تا اینجای مطلب از موارد کلی تبلیغات اینترنتی و رپورتاژ آگهی گفتیم، در این قسمت وارد بحث های فنی تر درخصوص رپورتاژ آگهی می شویم و به شرح مزایا و اهمیتی که این مدل تبلیغات برای وب سایت شما دارد، می پردازیم.

کسب جایگاه در گوگل

یکی از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی ها کسب جایگاه در موتورهای جستجو به خصوص گوگل است. به عنوان مثال فرض کنید شما در خصوص یکی از محصولاتتان رپورتاژی را در یکی از وب سایت های معتبر نزد گوگل منتشر کرده اید و برای آن مطلب و کلمه کلیدی اش یکی از جایگاه های برتر این موتور جستجو را به دست آورده اید. در این صورت هر فردی که آن کلمه کلیدی را جستجو کند به رپورتاژ شما در گوگل خواهد رسید و با محصول شما آشنا خواهد شد. این امر یکی از بهترین راه های تبلیغاتی است و فروش شما را در بلند مدت چندین برابر می کند.

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

تاثیرات مثبت سئویی

رپورتاژها تاثیرات مثبت سئویی بسیاری را برای وب سایت شما خواهند داشت و این تاثیرات منجر به بیشتر دیده شدن شما توسط گوگل و در نهایت بازدید بالای مخاطبان می شود. حال می پرسید چگونه؟ در پاسخ باید بگوییم بک لینک ها این کار برای شما انجام میدهند. در واقع بک لینک ها بیشترین اهمیت را در رپورتاژ آگهی دارند. زیرا حتی اگر مطلب رپورتاژ شما در اوایل انتشار بازدید چندانی نیز نداشته باشد، بک لینک های آن مطلب به مرور زمان به رشد وب سایت شما در گوگل کمک کرده و مطالبتان را بیشتر به مخاطبان نشان خواهد داد.

بک لینک ها نیز دو دسته هستند؛ بک لینک های فالو و بک لینک های نوفالو. بک لینک های فالو ارزش بیشتری نسبت بک لینک های نوفالو دارند و از نظر گوگل معتبرتر به حساب می آیند. در صورتی که از بک لینک های فالو برای رپورتاژهایتان استفاده کنید، ربات های گوگل هنگام بررسی وب سایت شما به تمامی صفحات ورود می کنند و به آنها اعتبار می دهند. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که از یک وب سایت تعداد زیادی رپورتاژ با بک لینک فالو خریداری نکنید و برای این امر چندین وب سایت را مدنظر قرار دهید.

یکی از نکات مهم برای خرید رپورتاژ، انتخاب درست وب سایتی است که می خواهید در آن مطلبتان را نشر دهید. در ادامه کمی درباره این تیتر و نمونه رپورتاژ آگهی های موفقی که در این رسانه منتشر شده است، خواهیم گفت.

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق در این تیتر

قبل از هر چیزی باید بگوییم که سایت های خبری از بهترین سایت ها برای نشر رپورتاژ به حساب می آیند. این سایت ها روزانه در حال آپدیت شدن هستند و مطالب بسیاری را تولید می کنند، از این رو مورد توجه گوگل هستند و اعتبار بسیاری را نزد این موتور جستجو کسب می کنند. به همین دلیل نیز بک لینک های معتبری را به وب سایت شما خواهند داد.

معرفی چند نمونه رپورتاژ آگهی موفق

این تیتر نیز به عنوان کمینه ترین رسانه خبری ایران در حوزه رپورتاژ آگهی ها بسیار موفق عمل کرده و تاکنون برای رپورتاژهای منتشرشده در این رسانه جایگاه های برتر بسیاری را کسب کرده است. دلیل این امر نیز اهمیتی است که این رسانه برای اصول سئو و کپی نبودن مطالب و منحصر به فرد بودن عکس ها در نظر گرفته است. شما مخاطبان عزیز می توانید رپورتاژ آگهی های این تیتر را در تسمینو، قدیمی ترین پلتفرم خرید و فروش رپورتاژ آگهی خریداری کنید.

در ادامه به معرفی تعدادی از رپورتاژ آگهی های پربازدید این تیتر خواهیم پرداخت:

  • معرفی دانشگاه بولنت اجوینت
  • طراحی سایت عطر
  • هر آنچه در مورد صندوق‌های سرمایه‌گذاری باید بدانید
  • چرا باید با یک موسسه حسابداری همکاری داشته باشید؟
  • هتل استقلال تهران، زبانزد خاص و عام از گذشته تا کنون

عناوین ذکر شده در جایگاه های برتر موتور جستجوی گوگل قرار دارند و روزانه بازدید خوبی را به خود اختصاص داده اند.

در این مطلب تلاش کردیم تا از رپورتاژ آگهی و اهمیت آن برای کسب و کارهای اینترنتی بگوییم. همچنین اطلاعاتی را نیز در خصوص خرید هوشمندانه این نوع تبلیغات در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار دادیم. از اینکه ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.