رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

انتشار سی‌امین شماره از نشریه آفتاب خاورمیانه با تیتر «چشم‌اندازی در مه»

سی‌امین شماره از نشریه آفتاب خاورمیانه با تیتر «چشم‌اندازی در مه» منتشر شد.

به گزارش اینتیتر،‌ سی‌امین شماره از فصلنامه بانک خاورمیانه با عنوان آفتاب خاورمیانه با مجموعه گزارش‌ها، یادداشت‌ها، ترجمه‌ها و مقالاتی در حوزه‌های بانکی، کسب‌وکار و اقتصادی انتشار یافت.

تیتر اصلی روی جلد این شماره از نشریه، سرمقاله‌ای به قلم مدیر ارتباطات بانک خاورمیانه با عنوان «چشم‌اندازی در مه» بوده و در کنار آن به موضوعات دیگری همچون گزارش اخیر بانک جهانی در خصوص ایران، طرح اصلاح قانون بانکداری، دورکاری در دوران پساکرونا، روند تورم در ایران و تأثیر جنگ روسیه و اکراین بر اقتصاد جهان پرداخته شده است

بررسی سامانه پُل، مزایای تأمین مالی زیرساخت‌های آبی برای اقتصاد کشور و نگاهی به اندیشه‌های اقتصادی فارابی و ابن خلدون از دیگر مطالب منتشر شده در این شماره از نشریه هستند.

در این شماره به مناسبت ورود به ۱۱ سالگی بانک، گاه‌شمار مهم‌ترین رخدادها و دستاوردهای بانک خاورمیانه در ۱۰ سال گذشته بررسی شده و در کنار آن، در بخش اینفوگرافی، صنعت فولاد به عنوان دومین صنعت بزرگ در جهان واکاوی و مهم‌ترین اطلاعات مربوط به این صنعت بررسی شده است.

گفتنی است در این شماره از نشریه، علی نظافتیان، دبیر کمیسیون حقوقی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی به عنوان نویسنده مهمان، در مطلبی با عنوان «در آرزوی استقلال» نگاهی به طرح اصلاح قانون بانکداری داشته است.

آفتاب خاورمیانه، به صورت فصلنامه تحلیلی و با محوریت مسائل بانکی، کسب‌وکار و اقتصادی منتشر می‌شود و در آن کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه بانکی در بانک خاورمیانه و خارج از آن به بررسی مهم‌ترین موضوعات روز در حوزه بانکی و اقتصادی می‌پردازند.

برای دریافت نسخه الکترونیکی شماره سی‌ام نشریه آفتاب خاورمیانه کلیک نمایید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.