رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نظر مثبت فراستی نسبت به فیلم کودا + ویدیو

مسعود فراستی با انتشار ویدیویی نظراتش را درباره فیلم کودا بیان کرد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ مسعود فراستی، منتقد سینمای ایران در صفحه اینستاگرامی اش با انتشار ویدویی از فیلم کودا ( CODA ) تعریف کرد. از نظر او، کودا از فیلم های خوبی است که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. در ادامه نظرات فراستی را درباره این فیلم می خوانیم.

بیشتر بخوانید: 

فراستی در این ویدیو می گوید: دوستان سلام. یک فیلم خوب دیدم. ۲۰۲۱، اصلا انتظارش را هم نداشتم. یک فیلم ظاهرا کوچک،‌جمع و جور،‌کم خرج و بسیار آدمیزادی و با حس و حال. کودا از یک کارگردان زن چهل و خورده ای ساله آمریکایی که دومین فیلمش است. فیلم سرگذشت یک خانواده فقیر ماهی گیر است که ناشنوا هستند. این فیلم را ببینید. از آن فیلم هایی هست که در خاطرتان می ماند و  دوباره خانواده می بینید. خانواده ای که قبلا در فیلم های کلاسیک دیده بودید. کودا را حتما ببینید.

در ادامه ویدیو صحبت های مسعود فراستی را درباره کودا مشاهده خواهید کرد.

 

درباره کودا

این فیلم داستان خانواده ای ناشنوا را روایت می کند که از قضا دختری شنوا دارند. روبی نام دختر این خانواده است که کمک بزرگی برایشان هم در زندگی اجتماعی و هم در کسب کارشان به حساب می آید. این دختر به شدت به موسیقی علاقه دارد و می خواهد در این رشته تحصیل کند اما به خاطر وضعیت خانواده اش نمی تواند آنها را تنها بگذارد و …

کودا

کودا در ژانر کمدی-درام توسط شان هدر در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. امیلیا جونز،‌مارلی متلین،‌ اوگینو دربز، فردیا والش-پیلو و کوین چاپمن از بازیگران این فیلم هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.