رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نظر مشترک آزمون و طارمی روی یک سرمربی

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد سردار آزمون و مهدی طارمی دو ستاره تیم ملی با وجود اختلافات علنی شده روی یک اسم اشتراک نظر دارند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، علی دایی فوق ستاره سابق تیم ملی ایران نه تنها الگوی سردار آزمون محسوب می‌شود بلکه مهدی طارمی را با وجود انتقادات فراوان به پرسپولیس آورد و به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرد. برهمین اساس طبیعی است سردار آزمون و مهدی طارمی روی او اتفاق نظر داشته باشند.

در فاصله کمتر از پنج ماه تا آغاز جام جهانی، صرف‌نظر از معقولانه بودن یا نبودن تغییر در راس کادر فنی، فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گزینه‌های محدودی دارد. بدیهی است که در اندک زمان باقی‌مانده تا مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا، چهره‌ی جدیدی که روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند باید از حداکثر آشنایی نسبت به تیم ملی برخوردار باشد. به اضافه اینکه قدرت کوچینگ، رهبری و مدیریت فضای رختکن تیم ملی هم دیگر ملزوماتی است که مرد اول نیمکت ایران در جام جهانی به آن احتیاج دارد.

با این تفاسیر و مطابق با انتظارات، دایره محدودی از اسامی داخلی و خارجی می‌توانند به سرمربیگری تیم ملی برسند. افرادی که بعضی از آنها سابقه هدایت تیم ملی را در مقاطع مختلف برعهده داشته و بعضی دیگر از آنها برای اولین بار شانس قرار گرفتن در چنین مسئولیت بزرگی را به دست آورده‌اند.

بین‌المللی‌ترین چهره تاریخ فوتبال ایران این روزها بالاترین سطح از اقبال عمومی را در بین جامعه فوتبال تجربه می‌کند و از دید بسیاری، بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است مخصوصا که قدرت رهبری بالای این سرمربی در کنار وجهه کاریزماتیکش در مدیریت ستاره‌ها به واسطه شخصیت بزرگ خودش، از او یک سرمربی مقتدر و به معنای واقعی کلمه مدیر می‌سازد.

بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند بزرگ‌ترین مشکل اسکوچیچ با ستاره‌ها نداشتن اقتدار لازم برای برخورد با آنها بود حال آن که علی دایی خود ستاره بزرگی بوده و تجربه نشان داده است هرگز به بازیکن بزرگ باج نمی‌دهد.

علی دایی برخلاف ادعای برخی ها هنوز به صورت رسمی به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی پاسخ منفی نداده است. چرا؟

فدراسیون فوتبال هنوز پیشنهادی رسمی به علی دایی نداده که او بخواهد رد یا قبول کند. این پیشنهادات فقط در رسانه‌ها مطرح شده و براساس گمانه‌زنی رسانه‌ها یا اخبار فضای مجازی، فردی مثل علی دایی نمی‌تواند جواب مثبت یا حتی منفی بدهد!

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.