رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

نقد‌ها و نمرات بازی Outriders منتشر شد

بازی Outriders مدتی است که بر روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس بازی‌بازان قرار دارد. حال اخیراً تعدادی از منتقدین بالاخره این عنوان لوتر شوتر را تجربه کرده و امتیازات خود منتشر کرده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، در ادامه با ما همراه باشید تا نقد‌های بازی جدید پیپل کن فلای (People Can Fly) و اسکوئر انیکس (Square Enix) را بررسی کنیم.

Outriders، اثر جدید استودیوی با استعداد لهستانی پیپل کن فلای، یک بازی لوتر شوتر نقش‌آفرینی جالب است که می‌توانید آن را به صورت تک‌نفره و یا به همراه دو نفر از دوستان خود تجربه کنید. این عنوان داستان گروهی از انسان‌ها را روایت می‌کند که پس از مواجه و درگیر شدن با یک واقعه‌ی عجیب، قدرت‌هایی فراطبیعی را دریافت کرده‌اند.

این بازی با بهره بردن از گیم‌پلی خشن، اکشن و سریع معروف عناوین پیپل کن فلای، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا با قرار گرفتن در نقش چهار کلاس Devastator ،Pyromancer ،Technomancer و Trickster، با دشمنان و موجودات سیاره‌ی Enoch مقابله کنند.

آیا با وجود بازی‌هایی مانند Destiny ،The Division 2 وغیره، فرمول عناوین لوتر شوتر برای طرفداران این سبک تکراری شده است یا این‌که گیم‌پلی عالی و شخصی سازی قوی Outriders می‌تواند توجه‌ منتقدین را به خود جلب کند. در ادامه شاهد نقد‌ها و نمرات بازی Outriders خواهید بود.

بازی Outriders هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های استیدیا و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

PlayStation Universe 8.5/10

Outriders یک بازی ویدئویی عالی است که خود را در سیستم‌های سنتی که از عناوین سرویس محور انتظار می‌رود، غرق نمی‌کند. با معرفی کردن خود به عنوان یک تجربه‌ی کامل با ساعت‌ها محتویات به همراه مبارزات درگیر کننده، عمیق و متنوع، از انتظارات فراتر رفته و موفق می‌شود پایه‌های مجموعه‌ای را بنا کند که امیدوارم در آینده شاهد آن باشیم.

Hobby Consolas 8.5/10

چه تک‌نفره و یا به صورت چندنفره، Outriders یک شوتر سریع، سرگرم کننده و سرشار از لحظات عالی است.پیپل کن فلای مکانیک‌های عالی مبارزه و عناصر نقش‌آفرینی را ارائه داده است، اما ما حس می‌کنیم که اکثر این عناصر را در بازی‌های دیگر مشاهده کرده‌ایم. ما به شدت خوشحال هستیم که Outriders به عنوان یک بازی «سرویس محور» طراحی نشده است.

Metro GameCentral 8/10

یک لوتر غافلگیر کننده با استایل قدیمی که از یک کمپین علمی تخیلی، مبارزات سریع و یک سیستم شخصی سازی سلاح‌ که شما را به نشان دادن خلاقیت خود تشویق می‌کند، بهره می‌برد.

Guardian 8/10

همه دنبال عنوانی مانند Outriders نیستند. اگر دیالوگ‌های خشک و کلیشه‌های ژانر علمی تخیلی – دانشمندان دیوانه و فرمانده‌هایی که چشم بند دارند – برای شما جذاب نیستند، هیچ اشکالی ندارد. اما اگر جزو آن دسته از بازی‌بازانی هستید که به گیم‌پلی روان Doom Eternal علاقه دارند، با خوشی از Diablo یاد می‌کنند و یا شاید گیم‌پلی تیراندازی ریتم محور The Club را به یاد دارند، با Outriders به خوبی ارتباط برقرار خواهید کرد.

IGN Italia 8/10

Outriders یک لوتر شوتر است که علی رغم داشتن مشکلاتی ساختاری مانند نبود تنوع در ماموریت‌ها، ساعات سرگرم کننده‌ی زیادی را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت بازی، گیم‌پلی انفجاری و سریع آن است به خوبی توسط مکانیک‌های جالب نقش‌آفرینی پشتیبانی ‌می‌شود.

SpazioGames 7.3/10

Outriders یک نمونه‌ی نادر از یک لوتر شوتر کامل با مکانیک‌های مبارزه‌ی سرگرم کننده است، اما با تجربه‌ی این عنوان و اتمام داستان و بخش End Game، متوجه عدم وجود جاه طلبی در آن خواهید شد.

COGconnected 7.2/10

چیزی که این‌جا داریم، دو داستان با نتایح مختلف هستند. داستان تاریک و بزرگ علمی تخیلی نتوانست توجه من را به خود جلب کند. من نتوانستم خودم را در داستان آخرین شانس بقای انسانیت و روی آوردن آن‌ها به قبیله گرایی و خشونت غوطه‌ور کنم. من واقعاً از داستان‌های «سرباز ویژه دنیا را نجات می‌دهد» خسته شده‌ام، اما چرخه‌ی لوت یک چیز دیگر بود.

این داستان درماندگی، انتظار کشیدن، اراده‌ی محکم و خوشحالی بلافاصله من را درگیر کرد. من از همان ابتدا و به سادگی خود را در مکانیک‌های بازی غرق کردم. مبارزات متنوع، نفس گیر و بی رحمانه هستند. سیستم پیشرفت شخصیت ترکیبی خوبی از stat‌ها و مهارت‌ها است، موارد زیادی برای شخصی سازی وجود دارند و مقیاس سختی نیز واقعاً روان است.

من می‌توانم مزخرفات زیادی را در ازای رسیدن به یک حلقه‌ی گیم‌پلی خوب تحمل کنم، اما اگر انتظار داشتید که بسته‌ای به خوبی قیمت آن دریافت کنید، ممکن است ناامید شوید. تا زمانی که بتوانید برای رسیدن به بهترین بخش بازی موارد دیگر را تحمل کنید، با Outriders برای مدت زیادی سرگرم خواهید شد.

JeuxActu 7/10

بدون ایجاد انقلاب در ژانر شوتر لوتر، Outriders وظایف خود را به خوبی انجام داده و یک اکشن دیوانه وار و بدون توقف را ارائه می‌دهد که به خوبی با گی‌پلی Co-op آن سازگاری دارد. حیف که بازی تکراری می‌شود و از مشکلات فنی رنج می‌برد؛ مواردی که به تجربه‌ی بازی آسیب وارد می‌کنند.

Push Square 7/10

Outriders زمانی فوق العاده است که به مبارزات، گیم‌پلی و قابلیت‌های به شدت رضایت بخش خود اجازه می‌دهد تا بدرخشند. ترکیب منحصر به فرد تهاجم بازی در حین نبرد‌های اکشن واقعاً خیره کننده است. شخصیت‌های بد، نیاز به اتصال به اینترنت و برخی مشکلات فنی جلوی رسیدن بازی به سطح عالی را می‌گیرند، اما تاثیر آن‌ها به حدی نیست که نتوانید بازی را به بقیه پیشنهاد دهید. گیم‌پلی Outriders عالی است.

Destructoid 7/10

اگرچه رسیدن به این سطح نباید تا این حد سخت باشد، اما پیپل کن فلای چیزی را ارائه داده است که بانجی (Bungie) و دیگر استودیو‌ها اخیراً در انجام آن ناکام بوده‌اند: یک بازی کامل ۶۰ دلاری.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.