نگاهی به هونگچی H9، سدان لوکس چینی!

خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید، هونگچی H9 است. یک سدان پرچمدار لوکس، که دارای ویژگی‌های زیادی است، به‌گونه‌ای که می‌تواند نظر خیلی‌ها را در مورد خودروهای لوکس چینی تغییر دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از چرخان، هونگچی، زیرمجموعه گروه خودروسازی فاو و یک برند تجاری معتبر و از قدیمی‌ترین، سازنده‌های خودرو، در چین است.

طراحی H9، از یک هویت خاص برخوردار است و قطعا در هر جایی که باشد نظرها را به سمت خود جلب خواهد کرد. نمای جلویی، یک جلوپنجره بزرگ، با خطوط کرومی عمودی، در کنار یک نوار قرمز رنگ، که تا روی کاپوت رفته است باعث گردیده، که زیبا و مجلل جلوه دهد. مجموعه‌ای از چراغ‌های ال‌ای‌دی نسبتا باریک، در کنار یک کاپوت با خطوط هماهنگ با جلوپنجره و چراغ‌ها، نشان از طراحی زیبای این خودرو دارد.

بسته به مدل انتخابی، رینگ‌های ۱۸، ۱۹ یا ۲۰ اینچی، در کنار خطوط متناسب با طراحی کلی، نمای جانبی زیبا و متینی را به وجود آورده است. همچنین دستگیره‌های درب، به‌گونه‌ای است که حس حالت آیرودینامیکی را در بیننده القا می‌کند.

در قسمت عقب، چراغ‌ها به شکل عمودی قرار گرفته‌اند که توسط یک نوار باریک، از قسمت بالایی، به یکدیگر متصل شده‌اند. همین نوار باریک، از یک قوس ملایمی برخوردار است که باعث گردیده انحنای بر‌روی صندوق عقب، کمی تعدیل شود و در کنار دو خروجی اگزوز، نمای مناسبی به عقب خودرو بدهد.

برای فضای داخلی، امکان انتخاب چهار گزینه رنگ، وجود دارد. هرکدام از این رنگ‌ها، برای کابینی بزرگ و راحت که برای H9 در‌نظر گرفته شده است حس خوبی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر صندلی‌ها، داشبورد، پنل درب‌ها، روکش فرمان و درب کنسول وسط نیز از چرم است. در کنار استفاده گسترده از چرم، تزیینات مشکی، نوارهای نقره‌ای روی فرمان، داشبورد و کنسول وسط، کاملا باعث ایجاد حس لوکس بودن می‌شود.

دو صفحه دیجیتال بزرگ، یکی برای اطلاعات مربوط به گروه فنی و دیگری برای گروه مربوط به سرگرمی، در نظر گرفته شده‌اند که کیفیت هر دوی آن‌ها کاملا خوب و قابل قبول می‌باشند. همه اینها در کنار استفاده از تعداد مناسب دکمه، نمایی لوکس و زیبا از کابین، به‌وجود آورده است.

در قسمت عقب، H9 همان اندازه راحت، مجلل و جادار است. به عبارت دیگر، هم به عنوان راننده و هم به عنوان سرنشین، تجربه بسیار عالی از سوار شدن به این خودرو خواهید داشت. فضای زیادی برای سر و پای سرنشینان عقب وجود دارد. صندلی‌ها راحت و متناسب با ارگونومی بدن طراحی شده اند و یک سیستم تهویه چهارگانه، مکمل راحتی سرنشینان خواهد بود.

امکانات هونگچی

سقف پانوراما، گرمایش و سرمایش صندلی‌های عقب و جلو، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، سیستم نظارت بر کیفیت هوا، دوربین ۳۶۰ درجه و … از جمله امکانات بسیار زیادی است که برای H9 درنظر گرفته شده است. امکاناتی مانند ترمز خودکار، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی و اتوپارک، نمونه‌هایی از امکانات کمک راننده H9 هستند.

مشخصات فنی هونگچی

دو موتور، برای H9 در نظر گرفته شده است. یک موتور دولیتری ۴ سیلندر توربوشارژ، با توان ۲۴۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر و دیگری یک موتور V6سه لیتری سوپرشارژ، با توان ۲۷۹ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر است. با این اعداد و ارقام، می‌توان گفت تقریبا هیچ‌وقت، در رانندگی با این خودرو، احساس کمبود قدرت نخواهید داشت. این حد از توان، در حالی در اختیار راننده قرار می‌گیرد که مصرف H9 در مدل سه لیتری، تقریبا برابر با ۹ لیتر در هر صد کیلومتر است که برای چنین خودرویی با این ابعاد، واقعا مناسب است. سیستم تعلیق هونگچی H9 بادی است که بسیاری از دست‌اندازها را جذب می‌کند و باعث یک سواری نرم می‌شود.

در پایان باید گفت، هونگچی H9، یک خودروی مدرن و لوکس است که رانندگی با آن، در کنار امکانات فراوان، کیفیت بالا، ظاهر زیبا و مشخصات فنی قابل توجه، بسیار لذت بخش خواهد بود و باعث تغییر نظر بسیاری از افراد، نسبت به خودروهای تولیدی کشور چین خواهد شد. در عین این‌که نشانه‌ای آشکار، از رشد بسیار سریع صنعت خودروسازی این کشور است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.