رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

همه با هم کرونا را شکست می‌دهیم

یک عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: همه باهم به_ توان _ما ویروس منحوس کرونا را شکست می‌دهیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، هادی طحان نظیف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«حدوداً سه هفته ای است که روز و شب را داریم با اخبار کرونا سپری میکنیم. ویروس منحوسی که زندگی روزهای پایان سال را به خودش گره زده و محدودیت‌هایی را به کسب و کار، رفت و آمد، درس و تحصیل، سرگرمی و تفریح و … وارد کرده. دل های برخی را داغدار کرده و به کار و سرمایه برخی دیگر خسارت زده. این ویژگی هر ابتلا و گرفتاری است. ما در این ابتلاها چگونه ایم؟ برای رفع بلا و گرفتاری چه می کنیم؟با داغ عزیزان و زیان مادی مان چگونه برخورد می کنیم؟برای عادی زندگی کردن چه می کنیم؟

ما روزهای سختی را در کنار هم گذرانده ایم. جنگ،تحریم و سیل و زلزله را پشت سر گذاشته ایم. غم و ترس را تجربه کرده ایم. اما کنار هم مانده ایم و کشتی را از طوفان ها به سلامت عبور داده ایم. با همه سختی‌ها، پرچم ایران اکنون بلند است و سرافرازتر نیز خواهد شد.

دعا و توکل، مراقبت و توجه به توصیه های بهداشتی،صبر و بردباری، چاره جویی و کمک به گرفتاران، ایجاد آرامش فکری و مثبت نگری، کمترین کارهایی است که هرکس می تواند برای ایجاد حال خوب در خود و جامعه انجام دهد.

آنها که این روزها از بذر و ناامیدی می پاشند انها که دروغ پراکنی و شایعه سازی می کنند و آنها که سلامتی مردم را به احتکار می‌برند، مردگانی متحرک و مبتلا به مرضی برتر از کرونا هستند که باید هرچه سریعتر درمان شوند.

در کنار ناراحتی از این سیاهی ها، صحنه های زیبایی همچون تلاش پزشکان و پرستاران برای بهبودی بیماران، فعالیت‌های متخصصان برای تولید داروی این ویروس، همدلی خواهران و برادران جهادی و هیئتی برای پاکسازی اماکن عمومی، کوشش صنعتگران و کارگران برای تولید حداکثری مواد بهداشتی و اقلام درمانی، بخشش اجاره بهای اماکن استیجاری و… و امید، مروت و جوانمردی ایران اسلامی را دوباره نمایش داد و نشان داد در سختی ها مثل همیشه کنار هم هستیم و همه باهم به_ توان _ما این ویروس منحوس را شکست می‌دهیم.”

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.