همه چیز درباره وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

کد خبر : ۲۷۵۸۲۷
همه چیز درباره وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

مشتریان بانک سپه این امکان را دارند برای وام 5 میلیارد تومانی «نگین آتیه» درخواست بدهند در صورتی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با مبلغ حساب 1 میلیون تومان داشته باشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از رده، اشخاصی امکان دریافت وام ۵ میلیارد تومانی نگین آتیه را دارند که حداقل دو ماه و حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان سپرده گذاری‌شان گذشته باشد. سود این وام بین هشت تا ۲۳ درصد بوده و در ازای کاهش هر ۹ قسط، ۱ درصد از آن کم می‌شود. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به ۶۰ ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است.

در صورتی که بانک به شخصی مبلغ کامل وام با نرخ سود ۲۳ درصدی و بازپرداخت ۶۰ ماهه بپردازد، میزان هر قسط برای وی ۱۴۰ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۳۵۵ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۳ میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۳۲۷ تومان و جمع رقم وام و سود آن به ۸ میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۳۲۷ تومان می‌رسد.

میزان تسهیلات پرداختی بانک سپه در شهریورماه سال جاری چقدر بود؟

اولین بانک ایرانی بانک سپه است که در حال حاضر با بیشتر از ۳ هزار و ۸۰۰ شعبه در نقاط مختلف کشور به مردم خدمت رسانی می‌کند. این بانک در قالب بانکداری شخصی و اصناف و شرکتی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

بانک سپه همواره با تبیین انواع طرح‌های تسهیلاتی و وام‌های تکلیفی به مشتریان یاری می‌رساند. براساس آخرین اخبار، این مجموعه در شهریورماه سال جاری ۱۳ هزار و ۵۹۳ فقره تسهیلات خرد در حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، قرض الحسنه خوداشتغالی و کمک ودیعه مسکن به مستاجران پرداخت کرده است.

نظرات بینندگان