رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

واکنش AFC به درخشش سیدجلال در پرسپولیس

در جریان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، تک گل پرسپولیس را سید جلال حسینی در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: افت پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان به موقع تمام شد و برتری در دو دیدار برابر ماشین سازی و تراکتور باعث شد تا این تیم با کسب ۶ امتیاز از دو دیدار صعود خوبی در جدول رده بندی این رقابت ها داشته باشد. پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر رقابت ها به لطف گل سیدجلال حسینی مدافع پیش تاخته خود دیدار با تراکتور را در تبریز با برد به پایان برد.

پرسپولیس با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ مسابقه ، اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد و افت تیم هایی بالا نشین شرایط را برای این تیم بهتر نیز کرده است.

استقلال که همچنان ۲۳ امتیاز دارد توسط نفت مسجد سلیمان متوقف شد، صنعت نفت آبادان در رده دوم مقابل مس رفسنجان متوقف شد و سپاهان با شکست ۳-۱ توسط شهر خودرو روبرو شد.

اما علیرغم نزدیک شدن به عنوان قهرمانی ، نتایج مسابقه در یک هفته تلخ دیگر برای جامعه فوتبال ایران بی اهمیت بود، علی انصاریان ملی پوش سابق به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۴۳ سالگی درگذشت و این اتفاق نتایج را در هفته جاری لیگ بی اهمیت کرده بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.