وعده جدید معاون رئیسی برای زنان جانباز جنگ

کد خبر : ۱۹۸۶۲۳
وعده جدید معاون رئیسی برای زنان جانباز جنگ

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: این معاونت تلاش دارد مشکلات و درخواست بانوان جانباز را به گوش مسئولان در بخش‌های مختلف برساند تا بتوانیم درصدی از مطالبات این بانوان را محقق سازیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از فردای اقتصاد، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری: انسیه خزعلی در دیدار و گفت و گوی صمیمی با جمعی از بانوان جانباز هشت سال دفاع مقدس افزود: امیدواریم تا آنجایی که در توان و حوزه وظایف این معاونت است، بتوانیم درصدی از مطالبات شما بانوان جانباز را محقق سازیم.

وی با اشاره به خصوصیت‌ والای حضرت ابوالفضل(ع)، گفت: شجاعت، وفاداری، ایثار و ترجیح دیگران بر خود از نمادهای بارز حضرت عباس(ع) به شمار می‌رود؛ بزرگ مردی که ادب و حیای ایشان نشان‌دهنده ویژگی‌های منحصر به فرد آن حضرت(ع) است. همینطور سخنوری این امام همام در اشعاری که برجای مانده همه نشان‌دهنده و توصیف کننده یک جانباز حقیقی است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه جانبازان الگویی برای همه ملت ایران هستند، تصریح کرد: مجاهدت و ایثارگری جانبازان کمتر از شهدا نیست و منتسبین آنها نیز به طور قطع در اجر ایثارگری جانبازان شریک هستند.

خزعلی، با برشمردن شاخصه‌ها و ویژگی‌های ممتاز جانبازان، ادامه داد: یکی از آن ویژگی‌ها صبر و استقامت در برابر مشکلات جسمی و روحی است که برای جانبازان، خانواده‌های آنان و پرستاران یک توفیق الهی به‌شمار می رود.

وی در ادامه افزود: شهدا در مقطعی مقاومت را به اوج رساندند اما شما جانبازان و ایثارگران این راه را به صورت مستمر ادامه دادید و در زندگی به نمایش گذاشتید.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده؛ با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگری جانبازان هستیم، خاطرنشان کرد: باید بر اساس کارهای ستادی و برنامه‌ریزی صحیح اقداماتی برای تسهیل امور جانبازان و ایثارگران صورت گیرد که این خواسته دولت هم هست.

نظرات بینندگان