وقتی سوداگران برای قاچاق دست به دامان الاغ‌ها می‌شوند

شنیده ها حاکی از آن است که به تازگی سوداگران سوخت برای حمل قاچاق سوخت به آن سوی مرزها اقدام به اجاره روزانه ۷۰۰ هزار تومان الاغ می کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از عصرهامون، با افزایش قیمت سوخت در آن سوی مرزها اخیرا شنیده ها حاکی از آن است که سوداگران برای حمل قاچاق سوخت به آن سوی مرزها اقدام به اجاره ۷۰۰ هزار تومانی الاغ در شهرستان مرزی سراوان می کنند.

گفته می شود قاچاقچیان برای حمل سوخت اقدام به جمع آوری سوخت در بطری های نوشابه کرده و سپس با قرار دادن آنها در خورجین الاغ و عبور از مناطق کوهستانی، سوخت را در آن سوی مرزها با قیمت های هنگفتی به فروش می رسانند.

در همین راستا یکی از شهروندان سراوانی اظهار کرد: در برخی از نقاط مرزی شهرستان در منزل هر یک از افراد آن روستا ها الاغ به وفور یافت می شود.
وی با توجه به بیداد بیکاری در مناطق مرزی و دور افتاده این خطه از کشور، افزود: الاغ ها وظیفه حمل سوخت را برعهده دارند و مردم منطقه از این طریق امرار معاش می کنند.

*رونق شغل کاذب قاچاق سوخت با الاغ در سراوان
این شهروند سراوانی ادامه داد: الاغ ها به صورت روزانه با قیمت های متفاوت تا ۷۰۰ هزار تومان اجاره داده می شوند که با توجه به فروش سوخت با قیمت بالا در آن سوی مرز موجب شده تا اجاره الاغ در این منطقه روبه افزایش باشد.

این شهروند خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد که با الاغ اقدام به حمل سوخت به آن سوی مرزها می کنند در فاصله زمانی بسیار کوتاهی بسیار ثروتمند شده اند و موجب شده افراد زیادی به این شغل کاذب روی بیاورند که در ادامه عواقب جبران ناپذیری را هم به دنبال خواهد داشت.

این شهروند گفت: پایش منطقه توسط افرادی که مبادرت به حمل سوخت می کنند منجر به وجود آمدن مشکلات امنیتی می شود لذا از مأموران انتظامی و نظامی خواستار برخورد قانونی با چنین افرادی هستیم.

وی گفت: اگر دولت برای جوانان این منطقه شغل ایجاد کند و یا زمینه اشتغال قانونی فراهم باشد مقابل بسیاری از مشکلات در این خطه از کشور گرفته می شود.

این شهروند سراوانی با بیان اینکه کلیه الاغ ها در یک منطقه هستند که این خود منجر به وجود آمدن مشکلات بهداشتی و بیماری می شود، خاطر نشان کرد: بهتر است که به صورت قانونی و با هماهنگی هایی که به صورت قانونی انجام می شود در مرز تجارت داشته باشند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.