پیشنهادهای گزینه محبوب پرسپولیس مشخص شد: یک تیم اروپایی و دو تیم آسیایی

کد خبر : ۲۸۶۹۲۵
پیشنهادهای گزینه محبوب پرسپولیس مشخص شد: یک تیم اروپایی و دو تیم آسیایی

با جدی شدن احتمال جدایی برانکو از تیم ملی عمان حالا بحث مقصد احتمالی بعد او جدی‌تر دنبال می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، بعد از حضور کوتاه و ناموفق در الاهلی عربستان از ژانویه ۲۰۲۰ هدایت تیم ملی عمان را قبول کرد اما حالا بعد از سه سال حضور در راس کادر فنی این تیم بحث جدایی‌اش از عمان به صورت جدی به گوش می‌رسد.

برانکو که در این سه سال شرایط خوبی در تیم ملی عمان داشته تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد دارد اما زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش به گوش می‌رسد.

برانکو در تیم ملی عمان نتایج خوبی مثل شکست ژاپن در خانه حریف و تساوی با استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را دارد.در عین حال تیم او در جام ملت‌ها حاضر خواهد بود و در گروه ششم این تورنمنت با تیم‌های ملی عربستان، تایلند و قرقیزستان همگروه است و شانس صعود دارد.

فدراسیون فوتبال عمان در ماه اکتبر امسال یعنی چیزی حدود یک ماه قبل به برانکو پیشنهاد تمدید قرارداد داد چرا که از عملکرد او در این تیم رضایت دارند.برانکو در ۳۸ بازی که سرمربی عمان بوده به صورت میانگین ۱,۶۸ امتیاز از هر بازی به دست آورده و شرایط خوبی در راس کادر فنی این تیم دارد اما بعید نیست از عمانی‌ها جدا شود.

خبر مهم اینکه برانکو همین حالا سه پیشنهاد مهم و جدی دارد و دقیقا به همین خاطر است که ادامه مذاکره با عمانی‌ها را به بعد از جام ملت‌های آسیا موکول کرده هرچند نتایج عمان در جام ملتها هم می‌تواند شرایط را تغییر داده و میزان اصرار و احتمال ادامه همکاری فدراسیون فوتبال عمان با این مربی کروات را تحت‌الشعاع قرار دهد.

با این وجود برانکو همین حالا سه پیشنهاد جذاب دارد.یک پیشنهاد از یک تیم ملی اروپایی که خودش تاکید کرده تیم خوبی است و دو پیشنهاد از دو تیم ملی آسیایی که ظاهرا سطحی بالاتر از عمان دارند.

نظرات بینندگان