کدام شهرها در جهان ترافیک زیادی دارند؟ + اینفوگرافیک

کد خبر : ۲۶۳۱۳۲
کدام شهرها در جهان ترافیک زیادی دارند؟ + اینفوگرافیک

در اینفوگرافیک زیر مشاهده می کنید که کدام شهرها در جهان ترافیک زیادی دارند؟

به گزارش اینتیتر به نقل از استاتیستا، بر اساس شاخص ترافیک تام تام در سال ۲۰۲۲، لندن کندترین مرکز شهر برای رانندگی در سال گذشته بود. به طور متوسط، لندنی‌ها در ۳۶ دقیقه و ۲۰ ثانیه تا فقط ۱۰ کیلومتر را طی کردند و حدود ۳۲۵ ساعت در سال در ترافیک بودند.

دو شهر هند نیز در میان هشت شهر برتر قرار دارند: بنگالورو با میانگین زمان سفر ۲۹ دقیقه و ۱۰ ثانیه در هر ۱۰ کیلومتر و پونا با میانگین ۲۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه. در جایگاه نهم و دهم لیما، پرو با ۲۷ دقیقه و ۱۰ ثانیه و همچنین مانیل، فیلیپین با ۲۷ دقیقه در هر ۱۰ کیلومتر قرار گرفتند.

تام تام گزارش می دهد که افزایش کارگرانی که در سال ۲۰۲۲ به دفتر بازمی گردند با افزایش زمان سفر در تقریباً دو سوم شهرهای مورد تجزیه و تحلیل ارتباط داشتند.

همچنین با افزایش قیمت انرژی در سال ۲۰۲۲، این شرکت میزان پرداخت رانندگان در طول سال را بررسی کرد و دریافت که مصرف سوخت نیز افزایش یافته است. در این میان هنگ‌کنگ به‌ویژه ضربه سختی خورده و به پرهزینه‌ترین شهر برای رانندگی تبدیل شده است.

شاخص ترافیک امسال بر اساس داده‌های سفر از رانندگان ناشناس در منطقه بزرگ‌تر شهری یا شعاع ۵ کیلومتری از مرکز شهر از ۳۹۰ شهر در ۵۶ کشور در سراسر سال ۲۰۲۲ است.

۱۸ تا ۲۲ سپتامبر هفته ملی پیشگیری از آلودگی است که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آغاز شده است.

مترجم: اوا سپهر

اینفوگرافیک

نظرات بینندگان