رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

کشته شدن علی عراقی جوان ۲۲ساله در تجمعات تبریز صحت دارد؟

شب گذشته خبری مبنی بر کشته شدن علی عراقی جوان ۲۲ساله در تجمعات تبریز در شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی منتشر شد. درباره جزئیات این خبر در ادامه بخوانید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ به دنبال فراخوان سه روزه برای اعتصابات و اعتراضات، شب گذشته خبری از کشته شدن علی عراقی جوان ۲۲ ساله در تجمعات تبریز توسط رسانه های خارجی پخش شد. این خبر در حالی منتشر و پخش شد که اورژانس آذربایجان شرقی در رابطه با آن گزارش داد: این جوان به نام «علی عراقی» شامگاه بیست و چهارم آبان بر اثر سقوط از ساختمان در تبریز جان باخته است.

ماجرای فوت علی عراقی جوان ۲۲ساله در تجمعات تبریز چه بود؟

براساس گزارش امروز خبرگزاری ایرنا، روز گذشته ۲۵ آبان، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی جزئیات مرگ این جوان را اعلام کرده بود.

در این خبر سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت جوانی ۲۲ساله در شهرک باغمیشه تبریز به دنبال سقوط از طبقه چهارم منزل مسکونی اش خبر داده بود.

وحید شادی نیا اظهار کرده است: در این حادثه که شامگاه سه‌شنبه – ۲۴ آبان – رخ داده است، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه به رغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علایم حیاتی بود تحت اقدامات احیای قلبی ریوی تحویل اتاق احیای مرکز تروما دادند که متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوتش تایید شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.