کوتاه شدن عمر خودروهای بنزینی در آمریکا

جنرال موتورز اعلام کرد ۹۱۸ میلیون دلار در چهار کارخانه ایالات‌متحده برای تولید موتور بنزینی V۸ و قطعات خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، بزرگ‌ترین خودروساز ایالات‌متحده استراتژی دو جانبه‌ای برای افزایش تولید خودروهای برقی دارد و در عین حال به سرمایه‌گذاری در خودروهای موتور بنزینی فعلی خود ادامه می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق سود و بیشتر فروش خودرو در ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهند. این کشور متعهد شده است که تا سال ۲۰۳۵ به تولید خودروهای جدید بنزینی پایان دهد.

اکثر بودجه ۸۵۴ میلیون دلار، برای آماده‌سازی کارخانه‌ها در میشیگان، نیویورک و اوهایو برای تولید موتور وی ۸ (V۸) و ۶۴ میلیون دلار اضافی در روچستر، نیویورک و اوهایو برای حمایت از تولید خودروهای الکتریکی است.

جنرال موتورز گفت که این سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد که متعهد به ارائه مجموعه‌ای قوی از وسایل نقلیه در آینده است و در عین حال به تسریع تبدیل آن به آینده‌ای تمام الکتریکی ادامه می‌دهد. بسیاری از کارگران نگران این هستند که تغییر به سمت تولید خودروهای برقی به هزینه‌های شغلی منجر شود. جنرال موتورز در سال جاری مذاکراتی را برای یک قرارداد کاری جدید آغاز خواهد کرد که شامل تمرکز شدید روی آینده کارخانه‌های مرتبط با خودروهای بنزینی است.

بر اساس گزارش رویترز، کنگره در ماه اگوست مشوق‌های مالی قابل‌توجهی را برای خودروسازان تصویب کرد تا کارخانه‌های تولید قطعات خودروهای بنزینی را به مدل‌های الکتریکی تبدیل کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.