رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گوشی هوشمند Poco M۴ Pro ۵G در راه بازار جهانی

با صدور چند گواهینامه مشخص شد که گوشی Poco M۴ Pro ۵G در حال آماده سازی برای عرضه جهانی است.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشان تجاری پوکو که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است، گوشی M۳ Pro ۵G را در ماه می عرضه کرد و ظاهراً آماده است که گوشی دیگری را نیز روانه بازار کند. این گوشی جدید که جانشین گوشی قبلی است Poco M۴ Pro ۵G نامیده می‌شود و امروز تعدادی گواهینامه مختلف برای آن صادر شده است.

این گواهینامه‌ها اول از همه، نام این گوشی را تأیید می‌کند که Poco M۴ Pro ۵G است. سپس شماره مدل آن که ۲۱۰۹۱۱۱۶AG ثبت شده. این “G” در انتها نشان می‌دهد که این مدل برای بازار‌های جهانی است.

گواهینامه‌ها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی از شارژر سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، چیزی که نسل قبل آن را نداشت. این ظرفیت در واقع یک پیشرفت بزرگ نسبت به توان ۱۸ واتی M۳ Pro ۵G است. یکی از افرادی که این اسناد را پیدا کرده است به این واقعیت اشاره می‌کند که Poco M۴ Pro ۵G از چیپست مدیاتک استفاده می‌کند که با توجه به رده قیمتی که در آن قرار دارد منطقی خواهد بود.

متأسفانه این تنها چیزی است که ما در مورد Poco M۴ Pro ۵G می‌دانیم و اینکه این گوشی باید به زودی عرضه شود. اما از آنجا که به لطف این نشت اطلاعات در معرض دید عموم قرار گرفت، امیدواریم در روز‌ها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.