تماشای این ۱۰ انیمه چینی جذاب و مسحورکننده را از دست ندهید

اگر طرفدار انیمه هستی این مطلب رو از دست نده. ۱۰ انیمه چینی جذاب و مسحورکننده که میتونی تو لیست تماشات بذاری.

اینتیتر – سارا محمودی؛ از انیمه خوشتون میاد؟ تا حالا انیمه چینی دیدین؟ اوا مگه انیمه برای ژاپن نبود؟ چرا برای ژاپنه اما چین هم تو این صنعت اومده و تونسته انیمه های پرطرفداری رو بسازه. تو این مطلب ۱۰ انیمه چینی جذاب و مسحورکننده بهتون معرفی می کنیم. باهامون همراه باشین.

تاریخچه انیمه چینی

انیمه های چینی خیلی طرفدار دارن و میشه گفت از نظر کیفیت برابری می کنن با انیمه های ژاپنی. یه تاریخچه از صنعت انیمیشن تو چین بخوام براتون بگم اینه که از دهه ۳۰ میلادی چینی ها زدن تو خط تولید انیمیشن. جالبه بدونین که چینی ها به انیمیشن میگن: «دونگهوا». تا دهه ۶۰ میلادی هم بد نبودن تو این صنعت اما بعد از انقلاب فرهنگی تو چین دیگه این صنعت از رونق افتاد و چندان انیمیشن ها جالب و با کیفیتی ساخته نمی شد.

تو دهه های اخیر چینی ها تصمیم گرفتن وارد صنعت انیمه سازی بشن و تو این حوزه با ژاپن رقابت کنن. چینی ها از پس کار تونستن بربیان و تا الان انیمه های موفقی رو ساختن که تو ادامه این مطلب ۱۰ انیمه چینی جذاب و مسحورکننده رو بهتون معرفی می کنیم.

۱۰ انیمه چینی جذاب و مسحورکننده

انیمه های زیر هم سریالی هستند هم سینمایی و از بهترین انیمه هایی هستند که چین تو این سالها ساخته پس پیشنهاد می کنیم تماشاشون رو از دست ندین.

انیمه چینی قلمرو خدایان بهشتی (Heaven Official’s Blessing)

انیمه چینی قلمرو خدایان بهشتی

انیمه چینی قلمرو خدایان بهشتی انیمه سریالیه و تونسته تو imdb بوده نمره ۸.۲ رو بگیره. پخش این انیمه سریالی از سال ۲۰۲۰ شروع شده و همچنان هم ادامه داره. داستانش درباره ولیعهدی به اسم شی لیان هست که ۸۰۰ سال پیش به کشور شیان له حکومت  می کرده و تو اون زمان نتونسته درست و حسابی حکومت کنه از مقام خودش خلع شده. حالا بعد از ۸۰۰ سال برای سومین بار دوباره این مقام رو باز کسب می کنه و ماجراهای عجیبی رو رقم میزنه.

انیمه چینی زندگی روزانه پادشاه جاودان (The Daily Life Of The Immortal King)

انیمه زندگی روزانه پادشاه جاودان

انیمه چینی زندگی روزانه پادشاه جاودان هم یه انیمه سریالی هست که از سال ۲۰۲۰ تا همین الان داره پخش میشه و ادامه داره. نمره که تو imdb  گرفته ۷.۲ هست. داستان این انیمه درباره یه پسر ۱۶ ساله به اسم وانگ لیمگ که توانایی های خارق العاده ای داره و یه جورایی کسی نمیتونه بکشتش. اون می خواد از زندگی خودش و دوره دبیرستانش لذت ببره اما این توانایی های خارق العاده یه جورایی جلوش رو میگیرن و براش دردسر درست میکنن.

انیمه چینی شاهزاده روانی (Psychic Princess)

انیمه چینی شاهزاده روانی

انیمه چینی شاهزاده روانی یه سریال ۱۶ قسمتی هست که از سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ پخش شده. از imdb هم نمره ۸ رو گرفته. داستان این انیمه دباره یه پرنسس هستش که توانایی عجیبی داره و به خاطر توانایی هاش خانواده اش میفرستن بره کوهستان زندگی کنه. وقتی هم بزرگ میشه به زور شوهرش میدن به خانواده ای که باهاشون دشمنی دارن تا شاید بتونن رابط خوبی با اون خانواده پیدا کنن. دست بر قضا پسره خیلی با پرنسس قصه حال نمیکنه و اون رو تو یه خونه تنها میذاره و …

انیمه چینی پادشاه (The King’s Avatar)

انیمه چینی پادشاه

انیمه چینی پادشاه که سریالی هم هست، تو imdb نمره ۷.۸ رو گرفته و از سال ۲۰۱۷ تا الان در حال پخش هستش. این سریال داستان یک بازیکن موفق تو بازی گلوری رو روایت می کنه که هم بازی هاش اولش ازش حمایت میکنن اما وقتی همینطوری با قدرت میره جلو اونا سعی می کنن سد راهش بشن و براش دردسر درست کنن و ادامه ماجرا…

انیمه چینی سیندرلای آشپز (Cinderella Chef)

انیمه چینی سیندرلای آشپز

انیمه سریالی سیندرلای آشپز از سال ۲۰۱۷ تا الان داره پخش میشه و مخاطب های imdb بهش نمره ۷.۷ دادن. این انیمه درباره یه آشپزه که آرزو داره سرآشپز بشه اما دست بر قضا به طور خیلی جادویی تو زمان سفر می کنه میره تو بدن یه دختر تو زمان امپراطوری چین. اونجا اتفاقات عجیبی براش میفته اما از استعداهاش استفاده می کنه و خودش رو نجات میده.

انیمه چینی غم نهفته در آتش خشم (Drowning Sorrows in Raging Fire)

انیمه چینی غم نهفته در آتش خشم

انیمه سریالی غم نهفته در آتش خشم تو سال ۲۰۲۱ پخش شده و تونسته تو imdb نمره ۷.۱ رو بگیره. داستان این انیمه درباره دورانی هست که جادو و تکنولوژی باهم ترکیب شدند. تو این دوران یه سری افراد خیلی کم هستند که توانایی های فرا انسانی دارند و یه سازمانی هم اونها رو جمع کرده تا مقابل نیروهای شر ازشون استفاده کنه اما خب بعضی هاشون هوس قدرت به سرشون میوفته و باقی ماجرا…

انیمه چینی قرارداد روحی (spiritpact)

انیمه چینی قرارداد روحی

انیمه سریالی قرارداد روحی تو سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ پخش شده و تونسته نمره ۷.۵ تو imdb بگیره. داستان این انیمه درباره فردی به نام کیکا یو که والدینش رو از دست داده و از طریق فال گرفتن و تعمیر کامپیوتر پول درمیاره. دست بر قضا این شخصیت تو یه تصادف جون خودش رو از دست میده و تبدیل به یه روح میشه. بعدش هم یه آقایی به اسم تانموکو کی میاد کیکا رو به عنوان روح محافظ خودش انتخاب میکنه و باقی داستان.

انیمه چینی مار سفید (White Snake)

انیمه چینی مار سفید

انیمه مار سفید سینمایی هست و تو سال ۲۰۱۹ منتشر شده. تو imdb نمره ۷ رو به خودش اختصاص داده. داستان این انیمه سینمایی درباره شیائو بای یه مار سفید خوش خط خاله که از قضا میتونه به بدن یه دختر هم دربیاد. این خانم ماره برای یه ماموریتی میره پیش امپراطور که مشاور دیوانه اون رو که مارهای دیگه رو میکشه رو بکشه اما خودش طعمه میشه و نزدیک بوده بمیره که سنجاق سر مامانش نجاتش میده و یه اقایی هم این وسط نجاتش میده که عاشق و دلباخته این آقاهه میشه و باقی ماجرا.

انیمه چینی افسانه خداسازی (Legend of Deification)

انیمه چینی افسانه خداسازی

انیمه سینمایی افسانه خداسازی سال ۲۰۲۰ اکران شده و امتیاز ۶.۵ رو از کاربرهای imdb گرفته. داستان این انیمه درباره ماموریت فرمانده جیانگ زییا برای کشتن یه شیطان به اسم روباه نه دم هست که باعث بدبختی ادم ها شده. اما تو جریان این ماموریت فرمانده می فهمه که روح این شیطان به روح یه دختر بی گناه متصله و همین موضوع هم تصمیم گیری رو براش سخت میکنه.

انیمه چینی ماهی بزرگ و بگونیا (Big Fish & Begonia)

انیمه چینی ماهی بزرگ و بگونیا

انیمه سینمایی ماهی بزرگ و بگونیا سال ۲۰۱۶ اکران شده و تونسته امتیاز ۷ رو تو imdb بگیره. این انیمه درباره یه دنیای عرفانی که زیر دریا و به دور دنیای ادما وجود داره. تو این دنیا یه دختری به سن بلوغ میرسه و تبدیل به دلفین قرمز میشه و میاد تو دنیای آدما. لب ساحل با یه پسری آشنا میشه که به موجودات آبزی خیلی احترام میذاره. یه روزی این دختر تو طوفان تو تور ماهیگیری گیر میکنه  و پسر نجاتش میده اما خودش غرق میشه و ادامه داستان.

این هم از ۱۰ انیمه چینی جذاب و مسحورکننده که با یه خلاصه خیلی جمع و جوری بهتون معرفیشون کردیم. امیدواریم از این مطلب خوشتون اومده باشه. خوشحال میشیم نظراتتون رو درباره این انیمه ها بخونیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.