جریمه روزانه بیمه شخص ثالث؛ نگران تاخیر تمدید نباشید!

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که اعتبار بیمه نامه‌اش تمام شده و اقدام به تمدید آن نکرده است، بهتر است بازه‌ی زمانی ۱۲ بهمن تا ۱۱ اسفند را از دست ندهید. زیرا با اعلام وزیر اقتصاد و دارایی، افرادی که در این ۳۰ روز اقدام به خرید بیمه شخص ثالث یک ساله نمایند شامل بخشودگی جرایم بیمه می‌شوند.

به گزارش اینتیتر، اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که اعتبار بیمه نامه‌اش تمام شده و اقدام به تمدید آن نکرده است، بهتر است بازه‌ی زمانی ۲ الی ۱۸ شهریور را از دست ندهید. زیرا با اعلام وزیر اقتصاد و دارایی، افرادی که در این ۱۷ روز اقدام به خرید بیمه شخص ثالث یک ساله نمایند شامل بخشودگی جرایم بیمه می‌شوند.

هر ساله این فرصت داده می‌شود تا افراد فاقد بیمه نامه، با مراجعه به شرکت‌های بیمه در زمان اعلام شده، جریمه بیمه شخص ثالث خود را نپردازند. برای امسال نیز، این بخشودگی از تاریخ ۱۲ بهمن آغاز و در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به پایان خواهد رسید.

چنانچه وسیله‌ی نقلیه‌ای فاقد بیمه شخص ثالث باشد مشمول جرایم زیر خواهد شد:

• جریمه پلیس راهنمایی و رانندگی که شامل جریمه نقدی و توقیف است.

• جریمه بیمه مرکزی به ازای هر روز دیرکرد که مبلغی ثابت است.

برای محاسبه جریمه روزانه بیمه شخص ثالث، نیاز است تا قیمت بیمه شخص ثالث که هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود را بر ۳۶۵ تقسیم نمایید.

اگر می‌خواهید جریمه روزانه بیمه شخص ثالث خود را نپردازید و شامل این تخفیف صد در صدی شوید، نیاز است در بازه زمانی اعلام شده به سایت بیمه دات کام مراجعه کرده و ضمن مشاهده و مقایسه بیمه شخص ثالث تمام شرکت‌های بیمه، بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب و بصورت کاملا آنلاین خریداری نمایید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.