خلاصه کامل سریال هتل دل لونا + معرفی بازیگران این سریال

تو این مطلب با خلاصه کامل سریال هتل دل لونا و بازیگران این سریال آشنا میشیم. همراه ما باشین تا یه سریال کره ای جذاب دیگه بهتون معرفی کنیم.

اینتیتر ـ مینا کرمی؛ سرتاسر دنیا اتفاقات زیادی در حال رخ دادنه که خیلیاش از دید ما پنهونه و اصلا راجبش هیچ خبری نداریم هتل دل لونا دقیقا یکی از همون اتفاقاته.

بیشتر بخوانید:

همون طور که از اسم سریال متوجه میشین داستان این سریال حول یک هتل به اسم هتل ماه یا دل لونا اتفاق می افته. اما این هتل اصلا یک هتل معمولی نیست. این هتلی جایی برای آدم های زنده نداره و در واقع هتلی برای ارواحی هستش که بین این دنیا و دنیای پس از مرگ موندن.

داستان سریال هتل دل لونا چه جوری شروع میشه؟

توی این هتل مثل همه ی هتل ها از مهمونا پذیرایی ویژه ای میشه و بهشون خدمات خوبی رو ارائه میدن ولی تمام مهمون های این هتل ارواحی هستن که تازه از جسم خودشون جدا شدن و کاری ناتموم توی این دنیا دارن و نمیخوان قبل از انجام دادنش به دنیای بعد از مرگ‌ برن.

پس به هتل دل لونا میرن تا بعدش بدون هیچ وابستگی از این دنیا به دنیای بعد از مرگ برن.

هیچ آدم زنده ای نمیتونه این هتل رو پیدا کنه و اگر احیانا وارد این هتل بشه و اصرار به موندن کنه سرنوشت خوبی براش رقم نمیخوره. پس اینجا باید بهتون گوشزد کنم اگر هتلی به دلایلی غیرمنطقی شما رو نپذیرفت به هیچ وجه نخواین که به زور توی اون هتل اقامت کنین.

سریال هتل دل لونا

فقط دو تا آدم زنده هستن که میتونن توی هتل بمونن. یکی صاحب هتل (خانم جانگ مان وول) و یکی دیگه مدیری برای انجام دادن کارایی که باید توی اونها با آدمای زنده در ارتباط باشن، پس به یه آدم زنده احتیاج دارن.

صاحب هتل قرن هاست که تغییر نکرده و جانگ مان وول در تمام این مدت صاحب اون بوده. در مورد شخصیت مانوول میشه گفت اون عاشق پول هاشه و از تمام سکانس های این فیلم میشه مادی گرا بودن اون رو فهمید.

اما چرا مانوول، یک آدم زنده باید این همه قرن صاحب همچین هتلی باشه؟ و این دقیقا همون سوالیه که جوابش با اومدن یک مدیر جدید به هتل پیدا میشه. علاوه بر مانوول حتی تک تک خدمتکارها توی این هتل سرنوشتی دارن و به دلایلی توی این هتل کار میکنن.

چرا سریال هتل دل لونا رو پیشنهاد میکنیم؟

اتفاقات این سریال و نوع داستان پردازی، تلفیق بجای سکانس های مختلف از گذشته و آینده، ترکیب چند ژانر باهم در یک صحنه کاریه که هتل دل لونا اون رو به خوبی به نمایش گذاشته و باعث جذابیت بیشتر داستان شده.

علاوه بر جذابیت بصری و کار حرفه ای توی این سریال، میتونیم زندگی آدم های موفق و ناموفقی رو ببینیم و از اون ها درس بگیریم. آدم هایی که دیگه توی این دنیا نیستن. یاد میگیریم برای زندگی کردن وقت کمی داریم و بعد از مرگ فقط حسرت کارهای نکردمون و حس خوبمون برای اهدافی که بهشون رسیدیم، برامون میمونه.

یاد میگیریم هیچ چیزی توی این دنیا بی حساب و کتاب نیست و هیچ کار بدی در حق کسی بی جواب نمیمونه و به قول معروف بالاخره یه روزی حق به حقدار میرسه.

نمیشه از گذشته فرار کرد، نمیشه کار های بد گذشته رو پاک کرد، ولی میتونیم آینده و حال رو تغییر بدیم چون تا قبل از مرگمون وقت داریم تغییر کنیم و آدم بهتری باشیم. اما زندگی به بعضیا هم این فرصت رو نمیده.

سریال هتل دل لونا

در واقع میشه گفت سریال هتل دل لونا با نشون دادن زندگی آدم های مختلف باعث میشه کمی به زندگی خودمون بیشتر فکر کنیم و فرصت خوب زندگی کردن رو از دست ندیم. شاید دیدن این سریال کمکمون کنه بتونیم بفهمیم واقعا دلمون میخواد بعد از مرگمون چه طور ما رو به یاد بیارن؟ یا واقعا دلمون میخواد چه کسی باشیم؟ پس بدونین دیدن این سریال خالی از لطف نیست. از دستش ندین.

سریال هتل دل لونا چند تا فصل داره؟

سریال هتل دل لونا یک فصل ۱۶ قسمتی داره که تقریبا هر کدوم از این قسمت ها نزدیک به شصت دقیقس.

بازیگرای سریال هتل دل لونا چه کسایی هستن؟

از بازیگرای سریال هتل دل لونا میشه به لی جی-اون یا همون آیو (جانگ مان وول) و یو جین گو (گو چانگ سونگ)، شین جونگ-گون (کیم سون-بی)، به هه-سون (چوی سئو-هی) و پیو جی-هون (جی هیون-جونگ) اشاره کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.