رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

درباره بازیگران سریال پوست شیر اینجا بخوانید + زندگی نامه و تصاویر

سریال پوست شیر یکی از سریالهای محبوب شبکه نمایش خانگی است. درباره بازیگران سریال پوست شیر اینجا بخوانید.

اینتیتر – مینا کرمی؛ بازیرگن سریال پوست شیر یکی از دلایل محبوبیت این سریال و پربیننده شدن آن در شبکه نمایش خانگی فیلم نت است.

بیشتر بخوانید:

پوست شیر چند فصل دارد؟

پخش سریال پوست شیر از یکم مهر ماه از شبکه نمایش خانگی فیلم نت آغاز شده است. فصل یک این سریال به اتمام رسیه و اکنون فصل دوم آن در حال پخش است.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است. این سریال در زانر جنایی ساخته شده است. پخش فصل دوم سریال پوست شیر از ۳۰ آذر ماه آغاز شده است. براساس اخبار شنیده شده، فصل سوم این سریال نیز در حال ساخت است.

در ادامه به معرفی بازیگران سریال پوست شیر خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

بازیگران سریال پوست شیر چه کسانی هستند؟

شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، بابک کریمی، علی اوسیوند، علیرضا استادی و کامران تفتی از بازیگران سریال پوست شیر هستند که در ادامه به شرح زندگی نامه آنها به همراه تصاویرشان خواهیم پرداخت.

شهاب حسینی در نقش محب مشکات

بازیگران سریال پوست شیر

شهاب حسینی در سریال پوست شیر در نقش محب مشکات ایفای نقش می کند. حسینی متولد ۱۴ بهمن سال ۱۳۵۲ است. او را به عنوان سوپر استار سینمای ایران میشناسند. حسینی تنها بازیگرمرد ایرانی است که برنده جایزه کن شده است. او از دهه هفتاد وارد عرصه بازیگری شد.

هادی حجازی‌ فر در نقش نعیم مولایی

بازیگران سریال پوست شیر

هادی حجازی‌ فر در نقش نعیم مولایی در سریال پوست شیر بازی می کند. حجازی فر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ است. او از دهه هشتاد فعالیت خود را در سینما آغاز کرده است اما در دهه نود با بازی در فیلم ایستاده در غبار تبدیل به چهره شد.

پانته‌ آ بهرام در نقش لیلا برزگر

بازیگران سریال پوست شیر

پانته‌ آ بهرام در نقش لیلا برزگر در سریال پوست شیر ایفای نقش می کند. بهرام متولد ۱۵ اسفند سال ۱۳۴۸ است. او از دهه سصت وارد عرصه بازیگری شد و با فیلم هامون به سینما معرفی شد.

علیرضا کمالی در نقش رضا پروانه

بازیگران سریال پوست شیر

علیرضا کمالی در سریال پوست شیر در نقش رضا پروانه ایفای نقش می کند.کمالی متولد ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ است. او از دهه هشتاد کار در عرصه بازیگری را در تلویزیون آغاز کرد.

مهرداد صدیقیان در نقش صدرا کوهستانی

بازیگران سریال پوست شیر

مهرداد صدیقیان در نقش صدرا کوهستانی در سریال پوست شیر ایفای نقش می کند. صدیقیان متولد ۳۰ بهمن سال ۱۳۶۷ است. او کار خود را دهه هشتا در عرصه بازیگری آغاز کرد و با فیلم اتوبوس شب به چهره تبدیل شد.

پردیس احمدیه در نقش ساحل مولایی

بازیگران سریال پوست شیر

پردیس احمدیه در نقش ساحل مولایی در سریال پوست شیر ایفای نقش می کند. احمدیه متولد ۸ تیر سال ۱۳۷۱ است. احمدیه نیز ار دهه هشتا با فیلم مقلد شیطان پا به عرصه سینما گذاشت. او برای فیلم لاک قرمز بیشتر شناخته می شود.

ژیلا شاهی در نقش مژگان

بازیگران سریال پوست شیر

ژیلا شاهی در سریال پوست شیر در نقش مژگان بازی می کند. شاهی متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۶۴ است. او از دهه نود پا به سینما گذاشت. قصر شیرین، موقعیت مهدی و روزهای نارجی از فیلمهایی هستند که در آنها نقش آفرینی کرده است.

آناهیتا افشار در نقش طناز

بازیگران سریال پوست شیر

آناهیتا افشار در نقش طناز در سرسال پوست شیر بازی می کند. افشار متولد ۷ مرداد سال ۱۳۶۵ است. او از دهه هشتاد کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد و بیشتر برای نقشش در سریال سه در چهار شناخته شد.

بابک کریمی در نقش بهزاد

بازیگران سریال پوست شیر

بابک کریمی در نقش بهزاد در سریال پوست شیر بازی می کند. کریمی متولد ۲ فروردین سال ۱۳۳۹ است. او با بازی در فیلم های اصغر فرهادی به عنوان چهره شناخته شد.

علی اوسیوند در نقش جلوه

بازیگران سریال پوست شیر

علی اوسیوند در نقش جلوه در سریال پوست شیر ایفای نقش می کند. اوسیوند متولد ۱ آذر سال ۱۳۳۶ است. او از دهه شصت وارد عرصه بازیگری شده است.

کامران تفتی در نقش نریمان غلامی

کامران تفتی در نقش نریمان غلامی در سریال پوست شیر بازی می کند. تفتی متولد ۱۹ فروردین سال ۱۳۵۸ است. او ار دهه هشتاد با بازی در سریالهای تلویزیونی پا به عرصه بازیگری گذاشت.

بازیگران سریال پوست شیر

امیدواریم از مطالعه مطلب «درباره بازیگران سریال پوست شیر اینجا بخوانید» لذت برده باشید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.