سحر قریشی در دبی مولتی میلیاردر شد | ویدئوی لاکچری بازی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی ویدئویی از خانه فوق لاکچری اش در دبی منتشر و همه را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرملت، سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی ویدئویی از خانه فوق لاکچری اش در دبی منتشر و همه را شگفت‌زده کرده است.

سحر قریشی از بازیگران شناخته شده سینمای ایران است که ابتدا با سریال تلویزیونی ستایش شناخته شد و بعد به سینما معرفی شد. سحر قریشی در طول دوران دوران بازیگری خود همواره پر حاشیه بوده است. یکی از حاشیه های معروف سحر قریشی ماجرای رابطه عاشقانه اش با مهدی طارمی است که به جدایی انجامید. حاشیه دیگر مربوط به رابطه سحر قریشی با امیر تتلو است که آن هم دوامی نیاورد. سحر قریشی به تازگی از ایران مهاجرت کرده است.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی ویدئویی از خانه فوق لاکچری اش در دبی منتشر و همه را شگفت‌زده کرده است.

 

سحر قریشی پس از مهاجرت از ایران ابتدا به ترکیه و سپس به دبی رفت. زندگی او در ترکیه به دلیل رابطه جنجالی‌اش با امیر تتلو بسیار پر حاشیه دنبال شد.

ویدئوی جدیدی که او منتشر کرده نشان می‌دهد زندگی خوب و مرفهی در دبی دارد.

سحر قریشی: دیگر ازدواج نمی‌کنم!

سحر قریشی، بازیگر ۳۵ ساله سینما و تلویزیون شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی با هوادارانش صحبت کرد.

او در بخشی از این صحبت‌ها درباره ازدواج و بازگشتش به ایران صحبت کرد.

بازگشت سحر قریشی به ایران؟

سحر قریشی که در چند سال اخیر، روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته، بی سروصدا به پرده سینماهای ایران بازگشته و یک فیلم از او در حال اکران است؛ موضوعی که گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت این بازیگر را به سینمای ایران پررنگ کرده است.

به گزارش تابناک؛ فیلم «نارگیل ۲» به کارگردانی داود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان در حالی روی پرده رفته که تصویر بزرگ روی پوستر این فیلم ژانر کودک، سحر قریشی است؛ اتفاقی که به نظر می‌رسید رخ ندهد و این فیلم به واسطه حواشی این بازیگر، رنگ پرده را به خود نبیند و مستقیم راهی شبکه نمایش خانگی شود. قریشی در واپسین سال‌های حضورش در سینمای ایران، نتوانست فیلم‌هایی باکیفیت‌تر از این فیلم را بازی کند و همزمان با حواشی گسترده‌ای درگیر شد که برخی این حواشی را متوجه او می‌دانستند.

ارتباط این بازیگر با مهدی طارمی که موضع گیری برخی فوتبالیست‌ها، شایعه ازدواج را نیز در پی داشت، یکی از حواشی اصلی بود که پس از به سرانجام نرسیدن این رابطه، با انتشار عکس‌های آتلیه‌ای این دو، برای طارمی هزینه ساز شد. طارمی اخیراً در گفت و گویی به وضوح این موضوع را اشتباه خودش خواند و از حمله به سحر قریشی پرهیز و سعی کرد از این حواشی فاصله بگیرد اما این تنها حاشیه قریشی نبود.

این بازیگر زن سینما و تلویزیون، در اسفند ۱۴۰۰ در کنار امیر مقصودلو، معروف به امیر تتلو در ترکیه ظاهر شد و با این خواننده نه چندان خوشنام ارتباط برقرار کرد و بحث ازدواج آن‌ها نیز مطرح شد. تتلو رفتار‌های عجیب در این دوره در پیش گرفت که خالکوبی‌های سحر قریشی به شیوه تتلو که مشخص نیست اختیاری بوده باشد و فشار تتلو برای قطع مراوده‌اش با همکارانش در سینما، بخشی از اتفاقاتی بود که در این دوره رخ داد. نظیر اتهام زنی تتلو به قریشی مبنی بر اعتیادش، عذرخواهی قریشی از تتلو و سکوت طولانی قریشی از تتلو در شبکه‌های اجتماعی که شخص متعادلی نیست، نگرانی‌ها را درباره وضعیت قریشی تشدید کرد.

این ازدواج البته با گمانه زنی‌هایی نیز همراه بود و بحث جنجال برای کسب درآمد نیز مطرح شد. در همین زمینه آرامه اعتمادی، منتقد سینما مدتی پس از علنی شدنِ این ارتباط، نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد»؛ مسئله‌ای که هیچ‌گاه از سوی مقصودلو و قریشی تکذیب نشد.

حدود شش ماه پس از علنی شدن این ارتباط، این دو اعلام کردند از هم جدا شده‌اند و از این ارتباط ابراز پشیمانی کردند؛ اتفاقی که دور از انتظار نبود. پس از این تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد سحر قریشی از ترکیه به دوبی رفته و به تازگی تصاویری از خانه‌اش در امارات متحده عربی را نیز منتشر کرده است.

اکران فیلم تازه این بازیگر که البته چندین سال پیش فیلمبرداری شده بود و خودداری قریشی از موضع گیری درباره حوادث چند سال اخیر، نشان داد او قصد ندارد پل‌های پشت سرش را خراب کند؛ هرچند خود او به تازگی احتمال بازگشتش را به ایران رد کرده است.

با این حال شنیده‌های تابناک حکایت از آن دارد که برخی دوستان قریشی از جمله یکی از تهیه کنندگان قدیمی سینمای ایران که سابقه همکاری با قریشی را دارد، او را تشویق کرده‌اند به ایران بازگردد و دوباره در سینمای ایران مشغول شود؛ بنابراین دور از انتظار نیست که این بازیگر به زودی دوباره در تهران دیده شود.

سحر قریشی اماراتی شد

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی در ترکیه و حالا در دبی زندگی می‌کند، تصویری از خود با لباس عربی منتشر کرد که بازتاب فراوانی داشته است.

سحر قریشی پس از ترک ایران هرگز درباره برنامه‌های آتی خود صحبتی مطرح نکرده است. سال گذشته خبر رابطه او با امیر تتلو جنجالی شده بود که این دو مدتی بعد مسیر خود را از یکدیگر جدا کردند.

چهره سحر قریشی پس از خروج ایران بسیار تغییر کرده و او یک طرف صورتش را تتو زده است.

سحر قریشی ممنوع الکار نیست

تهیه کننده فیلم «بانک‌زده‌ها» تاکید کرد برای این فیلم به خاطر سحر قریشی مشکلی پیش نیامده و جایی هم اعلام نشده که سحر قریشی ممنوع‌الکار است.

علی رویین‌تن – تهیه‌کننده فیلم «بانک‌زده‌ها» – در گفت‌وگو با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش در پاسخ به اینکه برای اکران فیلم خود به خاطر سحر قریشی دچار مشکل ممیزی شده است یا خیر بیان کرد: سحر قریشی در این فیلم ۲ نقش متفاوت دارد. او تلاش کرد بازی متفاوتی داشته باشد که به هر حال مشکلاتی پیش می آید و سختی هایی هم دارد.

وی در جواب به ممنوع‌الکار بودن یا نبودن قریشی اظهار کرد: فکر نمی کنم جایی اعلام شده باشد که ایشون ممنوع‌الکار شده است.

رویین‌تن درباره نام آوردن از سحر قریشی در بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم نیز گفت: وزارت ارشاد در نهایت احترام با ما برخورد کرد و ما هیچ مشکلی نداشتیم.

او در پایان بیان کرد: هنوز بیلبوردها آماده نشده که بخواهم بگویم مشکلی داشتیم یا خیر ولی جز برخورد مهربانانه از وزارت ارشاد چیزی ندیدیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.