رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سقوط ۱۸ درصدی بیت کوین طی یک هفته

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار روزها و ماه‌های پررونقی را سپری نمی‌کند و طی ۲۴ ساعت گذشته با افت قیمت حدود ۷ درصدی حتی در برخی ساعات با قیمت ۲۵۱۰۰ دلار نیز معامله شده است. با این حساب ارزش این ارز دیجیتال طی یک سال گذشته حدود ۳۲.۶ درصد و طی یک هفته گذشته ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ قیمت اتریوم نیز برای اولین بار از ژانویه ۲۰۲۱ تاکنون به زیر ۱۵۰۰ دلار رسیده و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۳۵۱ دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

با وجودی که برخی تحلیلگران بازار از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری و ۷۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲ صحبت می‌کردند و سرمایه‌گذاران را با تحلیل‌های خود به سمت خرید بیت کوین تشویق می‌کردند، ولی آنچه در عمل در بازار دیده می‌شود، وضعیت دیگری است.

افت قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها

در زمان نگارش این مطلب و بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ، بیت کوین با قیمت ۲۵,۵۱۹.۱۴ دلار معامله می‌شود. سایر رمزارزهای دیگر بازار نیز به دنبال بیت کوین دچار افت قیمت شده‌اند.

با ریزش قیمت بیت‌کوین معمولا ارزش سایر رمزارزها نیز سقوط می‌کند. طی ۲۴ ساعت گذشته و به دنبال کاهش قیمت حدود ۸ درصدی بیت کوین، قیمت اتریوم نیز با ریزش حدود ۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته و ۲۸ درصد طی یک هفته گذشته در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۳۵۱ دلار معامله می‌شود.

همچنین داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهند از بین ۱۰ رمزارز محبوب بر اساس ارزش بازار، سولانا با افت قیمت حدود ۳۱ درصد طی یک هفته گذشته و ۱۰ درصد ریزش طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین سقوط قیمت را از آن خود کرده و اکنون با قیمت ۲۸.۸۳ دلار معامله می‌شود.

وضعیت سایر ارزهای دیجیتال هم چندان خوب نیست و بازار قرمزپوش شده است. باید منتظر ماند و دید این روند حرکت نزولی تا چه زمان ادامه دارد و آیا شاهد بیت‌کوین با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار خواهیم بود یا خیر؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.