رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

عاقبت تلخ زن جوانی که ۱۱ روز در قبر زنده بود + تصاویر

شنیده شدن مداوم و پی در پی صدا از قبر زن جوانی که حدود ۱۱ روز پیش گواهی فوتش ثبت شده بود باعث تعجب همگان شد، زن بینوا تمام این روزها برای کمک فریاد می زد.

به گزارش اینتیتر به نقل از نمناک، خبر جنجالی و ناراحت کننده از ماجرای دفن زن جوان در یکی از قبرستان های شمال برزیل را فاش کرد، ماجرایی که با زنده به گور شدن ارتباط داشت و جزئیات بیشتر آن را در این بخش خواهید خواند.

صدا فریادهای مداومی که از قبر “روسانگلا” ۳۷ ساله به گوش می رسید در نهایت مسئولان را راضی به نبش قبر کرد. ویدئوی جنجالی از نبش قبر این زن در فضای مجازی منتشر شد، ویدئوی که از لحظات باز کردن تابوت زن بینوا و اثبات زنده به گور شدن او خبر می داد. به گزاری خبرگزاری ها، مردان تابوت سنگینی را از داخل قبر یک زن خارج می کنند اما چرا؟ دلیل نبش قبر چه بود؟

قبر

زن جوان برزیلی که بعد از دفن او بارها صدایش از داخل قبر شنیده شده بود بالاخره از تابوتی که او را زنده زنده داخل آن گذاشته بودند خارج شد اما درست زمانی که او چند دقیقه ای قبل از آن از دنیا رفته بود.

قبر

صدای فریاد این زن از داخل قبر توسط چندین نفر شنیده شده بود اما بسیاری با تصور خیالاتی شدن آن را نادیده گرفتند تا اینکه در نهایت صدای فریاد با صدای ضربات به بدنه ی تابوت همراه شد و آنها مطمئن شدند که داخل قبر یک انسان زنده دفن شده است.

قبر

بعد از گزارش وضعیت مسئولان فورا برای نبش قبر مجوز صادر کردند و قبر زن بینوا باز شد اما دیگر چاره ای نداشت.

خون ریزی های دست و بدن جسد زن به دلیل ضرباتی که به تابوت وارد کرده بود ثابت کرد که فریادها و صداهای شنیده شده همه واقعی بودند و او تلاش می کرد تا راه نجاتی پیدا کند.

براساس اسناد تایید فوت و اجازه دفن زن ۳۷ ساله ۱۱ روز زنده داخل تابوت و درون قبر بوده، بدن زن بینوا هنگام نبش قبر کاملا گرم بود و به گفته پزشکان تنها چند دقیقه از مرگ او میگذشته.

قبر

زنده بودن او هنگام مرگ یا بهتراست بگوییم زنده زنده دفن شدن او کاملا ثابت شد چرا که بدن زن کاملا گرم بود و وضعیت او با وضعیتی که هنگام دفن قرار گرفته بود کاملا متفاوت بود که نشان از حرکات زن بعداز دفن داشت.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.